سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين خبري روز چهارشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران

نشست مشترك مجلس اصولگرايان با رئيس‌جمهور، نتيجه بررسي واردات خودروهاي لوكس با استفاده از ارز مرجع، تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه کشورمان، اعدامي سياسي در كشور، ميلياردر افسانه‌اي ايران، تشكيل جلسه هيئت وزيران با حضور رهبر معظم انقلاب در بجنورد از مهمترين عناوين خبري امروز(چهارشنبه) گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(چهارشنبه) به اين شرح است:


استقبال فراكسيون اصولگرايان از نشست مشترك مجلس با رئيس‌جمهور
عضو هيئت‌رئيسه فراكسيون اصولگرايان مجلس با اعلام مخالفت اين فراكسيون با انجام طرح سوال از رئيس‌جمهور گفت: فراكسيون اصولگرايان از نشست مشترك مجلس با رئيس‌جمهور استقبال مي‌كند چرا كه با جبهه‌گيري‌ها مشكلات حل نخواهد شد.



مجلس پناهگاه ملت است، نبايد آن را تخريب كرد/ ايرادي به مجلس در بحث گراني وارد نيست
رئیس مجلس شورای اسلامی مجلس را پناهگاه ملت دانست و با تأکید بر اینکه نباید پارلمان را تخریب کرد، ادعای بسیج دانشجویی دانشگاه قم مبنی بر اینکه مجلس به تخلفات قوه قضائیه و شهرداری تهران رسیدگی نمی‌کند را رد کرد.



علاقه‌منديم طرح سوال از رئيس‌جمهور منتفي شود
رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: تجربه سوال از رئیس‌جمهور در مجلس هشتم تجربه موفقی نبوده و ما علاقه‌مندیم سوال منتفی شود.



سوال از رئيس جمهور منتفي نمي‌شود
طراح سوال از رئيس‌جمهور منتفي‌شدن سوال از رئيس‌جمهور را رد كرد.



نتيجه بررسي واردات خودروهاي لوكس با استفاده از ارز مرجع، هفته آينده اعلام مي‌شود
سخنگوي كميسيون اصل 90 مجلس گفت: نتيجه بررسي واردات خودروهاي لوكس با استفاده از ارز مرجع، هفته بعد اعلام و در صورت لزوم به مراجع قضايي ارسال خواهد شد.



"دشت بهشت" با وسعت 700 هکتار، منطقه‌ جديد حفاظتي در ايران
معاون رئيس‌جمهور با بيان اينكه منطقه حفاظت شده‌اي را که در شهر جاجرود براي ساخت و ساز به وزارت شهرسازي تحويل داده شده از 17 سال قبل توافق آن انجام شده بود، گفت: منطقه‌اي را با نام "دشت بهشت" با وسعت 700 هکتار را با ارزش حفاظتي فوق‌العاده مدنظر قرار داده و به زودي آغاز فعاليت آن ابلاغ مي‌شود.




انحصارطلبی در حوزه‌ اطلاعات و ارتباطات زنگ خطري براي امنیت جهان
در بخشي از بيانيه دانشگاهيان و فعالان عرصه رسانه‌ آمده است: کشورهایی که در گذشته از سلاح هسته‌اي براي سلطه بر کشورها و ترساندن مردم جهان استفاده می‌کردند، امروز قصد دارند با کنترل عرصه اطلاعاتی و ارتباطاتی همان نقش را ایفا کنند.



نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی و ضد صهیونیستی مهارنشدنی است
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، در واکنش به حذف شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از هاتبرد اظهار داشت: این اقدام غیرحرفه‌ای و از مصادیق تروریسم رسانه‌ای است.



ایران هیچ‌گونه مداخله‌ای در بحرین ندارد
به دنبال ادعای بی‌اساس مقامات بحرینی مبنی بر آنچه که دخالت ایران در امور داخلی کشورشان خواندند، معاون عربی و آفریقایی وزارت امورخارجه کشورمان گفت که نظر ایران در خصوص بحرین مبتنی بر ضرورت حل مسائل از طریق مسالمت‌آمیز و گفت‌وگو و تکمیل اصلاحات سیاسی است.



مهمانپرست تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه کشورمان را محکوم کرد
سخنگوي وزارت امور خارجه کشورمان حركت غير سازنده و غير قابل قبول اتحاديه اروپايي در تصويب اقدامات تحريمي يك جانبه جديد بر ضد جمهوري اسلامي ايران را محكوم كرد.


در ايران اعدامي سياسي نداريم
رئيس قوه قضاييه با تاکید بر این‌که در جمهوری اسلامی ایران مطلقا اعدامی سیاسی نداريم و افراد اعدامی یا قاچاقچی مواد مخدر یا متعرضان به جان و مال و نوامیس مردم بوده‌اند گفت:‌ پاره‌اي از قوانین و مقررات مربوط به اعدام، قوانین خاص جمهوری اسلامی ایران نیست و تمام مسلمانان به آن معتقد هستند و کشورهای اسلامی باید نسبت به این گونه تعرض‌ها به قوانین اسلامی سکوت نکنند.



"م.ز" ميلياردر افسانه‌اي ايران كيست؟
از "م.ز" كه اخيرا سخنگوي دستگاه قضايي از آزادي وي به قيد وثيقه 500 ميليارد توماني خبر داده، چه مي‌دانيد، سوابق وي به عنوان ميلياردر افسانه‌اي ايران چيست؟ در اين گزارش به بررسي بخشي از سؤالات و ابهامات درباره م.ز پرداخته‌ايم.



50 ايراد شوراي نگهبان به لايحه جديد "مجازات اسلامي"
رئيس كميسيون قضايي مجلس از 50 ايراد شرعي شوراي نگهبان به لايحه جديد مجازات اسلامي خبر داد و گفت: قانون جديد مجازات اسلامي قبل از ابلاغ به رئيس جمهور به خاطر ايرادات شوراي نگهبان به مجلس بازگردانده شد.



تشكيل جلسه هيئت وزيران با حضور رهبر معظم انقلاب در بجنورد
در هشتمین و آخرین روز از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی، اعضای هیأت وزیران پس از تشكیل جلسه ای ویژه در بجنورد، ظهر امروز (چهارشنبه) به حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رسیدند و گزارشی از مصوبات خود برای حل مشكلات مردم استان و شتاب بخشی به روند پیشرفت خراسان شمالی ارائه كردند.



امکانات و انرژی موجود در سال آخر دولت باید صرف پروژه‌های نیمه‌تمام شود
در آخرین روز از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی، اعضای هیأت وزیران پس از تشکیل جلسه‌ای ویژه در بجنورد به حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رسیدند؛ مقام معظم رهبري تاكيد كردند: کشاورزی، گردشگری و رسیدگی به کارخانه‌ها و صنایع را در اولویت مسائل استان قرار دهید.

انتهاي پيام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.