سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گامهای موثر رادیو در پدافند غیر عامل

جلسه شورای عالی مدیران معاونت صدا كه با حضور معاون صدا و مديران شبكه هاي راديويي برگزار شد میزبان مسئولان سازمان پدافند غیر عامل بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صدا؛ محمد حسین صوفی معاون صدای رسانه ملی ضمن خیر مقدم به مديران سازمان "پدافند غیر عامل" با ارزیابی مثبت از تعامل فی مابین؛ افزود: اقدامات رادیو از ابتدا تا کنون با رويكرد، اموزشی ، اطلاع رسانی و اگاهی بخشی در بخش های مختلف بوده است به نحويي كه با توليد و پخش برنامه های گفت و گو محور، نمایش، پخش گزارش های مردمی در دفعات مختلف به موضوع پدافند غير عامل با هدف اطلاع رساني و آموزشي مي پردازند.
وي ادامه داد: رادیو رسانه ی است كه در بحران هاي ناشي از جنگ ،سيل،زلزله و ديگر حوادث طبيعي با ايجاد تعامل و کار کرد حرفه ای مي تواند عملكرد موفقي داشته باشد.زيرا اين رسانه بدلیل سرعت و قابل دسترس بودن از طریق امواج رادیویی می تواند نقش اطلاع رسانی و آگاهی دهی را به خوبي انجام دهد.
در ادامه این جلسه مصطفوی معاون فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غير عامل؛ گفت:رادیو بخش مهمي از رسانه ملی  است كه از گذشته اهتمام خاصي به مقوله پدافند غیر عامل داشته است. بویژه در خصوص فرهنگ سازی تعامل و اگاهی دهی به مخاطبان از طریق رسانه رادیو مي تواند نقش موثري داشته باشد و هر تمدن و فرهنگی که به حیات خود رسیده به خاطر این بوده است که توانسته داشته های خود را به خوبي حفظ کند.این داشته ها همان پدافند غیر عامل است ./ص

برچسب ها: پدافند ، غیرعامل ، رادیو ، نمایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.