سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله سیزدهم آبان عنوان کرد

سیزدهم آبان ؛ فریاد رسای ملت ایران علیه آمریکاست

رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله سیزدهم آبان گفت: سیزهم آبان امسال اوج نمایش روحیه استکبارستیزی و قدرت نرم ملت بزرگ ایران اسلامی علیه هیمنه پوشالی آمریکا خواهد بود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، دومین جلسه ستاد مرکزی برگزاری مراسم یوم‌الله سیزدهم آبان با حضور نمایندگان سازمان و دستگاه‌های عضو به ریاست "اصغر آب‌خضر"؛ قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دفتر مرکزی این شورا برگزار شد.
 
در ابتدای این جلسه ، " آب‌خضر"  ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه و بیان تسلیت شهادت حضرت جواد‌الائمه(ع) و وفات آیت‌الله محی‌الدین انواری از پیشگامان انقلاب اسلامی به ابعاد گسترده یوم‌الله سیزدهم آبان پرداخته و عنوان کرد :  بنا به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) امروز انقلاب اسلامی در یک مقطع مهم و حساس و پیچ بزرگ تاریخی قرار گرفته که ما بایستی به‌درستی و ظرافت هرچه تمام‌تر از همه ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی حداکثر بهره‌برداری را در ساختن جامعه‌ای متحد و منسجم نموده و برای سایر کشورهای مسلمان به‌ویژه کشورهای مستقل، آزاد و مردم قیام‌کرده علیه حکام جور و سلاطین دست‌نشانده غرب و استکبار جهانی  ،الگویی عملی ترسیم نمائیم .
 
رئیس ستاد مرکزی برگزاری مراسم یوم‌الله سیزدهم آبان ضمن اشاره به اینکه مراسم و مناسبت‌ها باعث اتحاد، همدلی، انسجام و وحدت ملی حول محور ارزش‌های والای انقلاب اسلامی می‌شود بیان داشت :
 
مراسم ومناسبت‌های ملی و انقلابی دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی برای همسویی و وحدت و وفاق ملی و برطرف کردن کدورت‌های سیاسی بین تمامی جناح‌ها و احزاب وفادار به انقلاب اسلامی داراست که فقط بایستی از آن قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها به‌درستی استفاده نمود.
 
وی با بیان اینکه در شرایط امروزی برگزاری مناسب و هرچه باشکوه‌تر مراسم یوم‌الله سیزدهم آبان توسط ام‌القرای جهان اسلامی می‌تواند اثرات بسیار عمیق وگسترده‌ای در سطح بین‌المللی به ویژه مواجه با استکبار جهانی امریکا داشته باشد خاطرنشان کرد : با توجه به قوت گرفتن امواج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و برخی از کشورهای جهان و برپایی قیام‌ها و خیزش‌های خودجوش ضداستکباری ملت‌های آزاده ؛ مراسم یوم‌الله سیزدهم آبان امسال می‌تواند درصورت انعکاس مناسب رسانه‌ای و ورود جدی سازمان‌ها و دستگاه‌های ذی‌مدخل در تقویت این روحیه استکبارستیزی و ضد سلطه درسطح جهانی نقش اساسی ایفا کند.
 
"اصغر آب‌خضر"؛ حضور پرشور و انقلابی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی را پشتوانه عظیم مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی و نظام دانسته و بیان داشت :  این مردم همانطور که در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقشی اساسی داشته ، در حفظ انقلاب و دستاوردهای سترگ آن نیز تا به حال نقش مهمی ایفا نموده و باعث عبور به سلامت  کشور و نظام از گردنه‌ها  و حوادث سخت روزگار می‌‌شود .
 
" آب خضر" با اشاره به این که امروز طنین استکبارستیزی در جای جای جهان به گوش می رسد گفت : این صدا امروز حتی از قلب نظام سلطه به گوش می رسد و جنبش نود ونه درصدی تسخیر وال استریت نماد عینی این جریان است . ایشان در ادامه  اشاره کرد :  امروز طنین پیام یوم الله سیزدهم آبان ملت مظلوم ومقاوم ایران  از قلب استکبار شنیده می شود .   
 
وی با اشاره به حضور هوشمندانه و انبوه مردم که همیشه جلوتر از مسئولین و دستگاه‌ها  و فراخوان های سازمان ها بوده و همیشه  با لحظه‌شناسی و اقدام به‌موقع آن لحظه توسط مردم باعث حفظ انقلاب و بیمه کشور از گزند حوادث شده  ، بیان کرد :
ملت بزرگ و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی، همچون سال‌های قبل و حتی پرشورتر از آن، با هوشمندی همیشگی خود و حضور گسترده وآگاهانه در مراسم تظاهرات یوم‌الله سیزدهم آبان؛ ضمن خلق حماسه‌ای شکوهمند ، پیام این انقلاب و فریاد استکبارستیزی ملت را به گوش جهانیان می‌رساند.
 
در ادامه جلسه، نمایندگان دستگاه‌ها و سازمان‌ها عضو ستاد مرکزی برگزاری مراسم یوم الله 13  آبان نقطه نظرات ، پیشنهادات و برخی از برنامه‌های طراحی‌شده خود را درخصوص هرچه مناسب برگزار شدن مراسم یوم‌الله سیزدهم آبان را اعلام کردند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.