سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهم‌ترین اخبار "سیاسی"چهارشنبه

مهمترین عناوین خبری "گروه سياسي" که در روزچهارشنبه منتشر شده موضوعاتي چون: بررسي تقاضاي تاسيس سه گروه سياسي در جلسه كميسيون ماده 10 احزاب، امکانات و انرژی موجود در سال آخر دولت باید صرف پروژه‌های نیمه‌تمام شود، احزاب در انتخابات منافع ملي را فداي منافع شخصي نکنند و.... است.

مهمترین عناوین گروه سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

"م.ز" ميلياردر افسانه‌اي ايران كيست؟+ عكس



 از "م.ز" كه اخيرا سخنگوي دستگاه قضايي از آزادي وي به قيد وثيقه 500 ميليارد توماني خبر داده، چه مي‌دانيد، سوابق وي به عنوان ميلياردر افسانه‌اي ايران چيست؟ در اين گزارش به بررسي بخشي از سؤالات و ابهامات درباره م.ز پرداخته‌ايم.

جريان اصلاحات براي قبول قانون اساسي و تمکين به راي مردم با 10 انگشت تعهد بدهند

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: جريان اصلاحات با 10 انگشت خود پاي تعهد‌نامه‌اي قسم بخورند كه قانون اساسي را قبول دارند و پس از رد يا قبول شوراي نگهبان جوسازي نمي‌کنند.

حذف شبکه‌هاي صدا‌و‌سيما از هاتبرد، ناقض ادعاي غرب در حمايت از آزادي‌بيان و انديشه است


عضو کميسيون اصل 90 مجلس حذف شبکه‌هاي صدا و سيما از هاتبرد را ناقض ادعاي استکبار جهاني در حمايت از آزادي‌بيان، انديشه و گردش آزاد اطلاعات خواند.

رابطه گرگ و ميش با آمريکا را قبول نداريم

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به طرح مباحثي پيرامون ايجاد رابطه با آمريكا گفت:‌ قضاوت با افکار عمومي است؛ اما آنچه روشن و واضع بوده اين است که ما با تأسي از سخن امام خميني (ره) که ما رابطه گرگ و ميش را قبول نداريم، با آمريکاي فعلي با مواضعي که از خود نشان داده است، مذاکره‌اي نخواهيم داشت.

احزاب در انتخابات منافع ملي را فداي منافع شخصي نکنند

 عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: احزاب و گروها بايد در نظر داشته باشند که منافع ملي را فداي منافع شخصي و قبيله‌اي خود نکنند و بدنبال فرد صالح بروند.

سلسله همایش‌های "معیارهای انتخاب همسر" در دانشگاه آزاد واحد تهران پزشکی

 نهاد نمايندگي به منظور شرکت دانشجويان در سلسله همایش‌های "معیارهای انتخاب همسر" از امروز تا اول آبان از آنان ثبت نام مي‌کند.

مرحوم آيت‌الله انواري عالمي مجاهد و خدوم بود

امام جمعه موقت تهران با اشاره به شخصيت علمي و اخلاقي مرحوم آيت‌الله انواري گفت: مرحوم آيت‌الله انواري عالمي مجاهد، خدوم و متعهد به اخلاق اسلامي بود.

مرحوم آيت‌الله انواري مصداق ويژگي‌هاي شيعه در روايات معصومين(ع) بود



 دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: مرحوم آيت‌الله انواري، مصداق ويژگي‌هاي شيعه در روايات معصومين(ع) بود كه فرمودند شادي مومن در صورت و غمش در قلب او قرار دارد.

بررسي تقاضاي تاسيس سه گروه سياسي در جلسه كميسيون ماده 10 احزاب

دبير كميسيون ماده 10 احزاب، ضمن تشريح دستور جلسه اين هفته كميسيون، از بررسي تقاضاي تاسيس سه گروه سياسي در اين كميسيون خبر داد.

امکانات و انرژی موجود در سال آخر دولت باید صرف پروژه‌های نیمه‌تمام شود

در آخرین روز از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی، اعضای هیأت وزیران پس از تشکیل جلسه‌ای ویژه در بجنورد به حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رسیدند؛ مقام معظم رهبري تاكيد كردند: کشاورزی، گردشگری و رسیدگی به کارخانه‌ها و صنایع را در اولویت مسائل استان قرار دهید.

رابطه گرگ و ميش با آمريکا را قبول نداريم

 رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به طرح مباحثي پيرامون ايجاد رابطه با آمريكا گفت:‌ قضاوت با افکار عمومي است؛ اما آنچه روشن و واضع بوده اين است که ما با تأسي از سخن امام خميني (ره) که ما رابطه گرگ و ميش را قبول نداريم، با آمريکاي فعلي با مواضعي که از خود نشان داده است، مذاکره‌اي نخواهيم داشت.

جنبش دانشجويي پيگير بحث کرسي آزادانديشي نيست

 رييس نهاد نمايندگي مقام مظم رهبري در دانشگاه‌ها در نشست با تشکل‌هاي دانشجويي با بيان اينکه اصل برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با مجموعه‌های دانشجویی است، گفت: وزارت علوم با همکاری دستگاه‌های دیگر آیین‌نامه‌ای را درباره اين موضوع تدوین کرده‌است که اگر شما در آن اشکالی می‌بینید، می‌توانید آن را مطرح کنید تا آن را اصلاح کنیم.

تشكيل جلسه هيئت وزيران با حضور رهبر معظم انقلاب در بجنورد




در هشتمین و آخرین روز از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی، اعضای هیأت وزیران پس از تشكیل جلسه ای ویژه در بجنورد، ظهر امروز (چهارشنبه) به حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رسیدند و گزارشی از مصوبات خود برای حل مشكلات مردم استان و شتاب بخشی به روند پیشرفت خراسان شمالی ارائه كردند.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.