سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقيقت‌پور:

فشارها بر مردم ايران باعث افزايش باورها و اعتقاد به اهداف‌شان مي‌شود

عضو کميسيون امنيت ملي مجلس گفت: ايرانيان با توجه به عقايدي كه دارند هرچه بيشتر در تنگناها قرار مي‌گيرند بر باورها و اهداف خود مستحكم‌تر می شوند.

منصور حقيقت‌پور نماينده مردم سرعين و نمين در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در واكنش به حذف شبكه‌هاي ايراني از شبكه يوتل‌ست و همچنين دور جديد تحريم‌هاي غرب عليه كشورمان گفت: اقدام غرب تنها نشان دهنده نقطه ضعف تبليغاتي و رسانه‌اي اتحاديه اروپا است كه  توان پذيرش اقدامات فرهنگی صادقانه و آگاهی بخشی شبكه های ايراني را ندارد.

حقیقت پور با بيان اينکه شبکه هاي ايراني نقش موثري در آگاهي و اطلاع رساني افکار عمومي دنيا برعهده دارند، افزود: قطع شبکه هاي العالم، پرس تي وي، جام جم، سحر، شبکه قرآن و شبکه خبر از هاتبرد اقدامي غيرقانوني ، مغایر با تعهدات بين المللي و کاملا غیر حرفه ای است.
 
 وي در ادامه تصريح كرد:‌ ايرانيان هرگاه در شرايط سخت و دشوار قرار مي‌گيرند،  توان نوآوري و فناوري خود را بيش از پيش تقویت خواهند کرد و اين بار نيز به همت دانشمندان داخلي در پخش شبكه‌هاي تبليغاتي و رسانه‌اي استقلال خواهیم یافت.
 
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس همچنین خاطرنشان كرد: غربي‌ها جلوي پيشرفت هسته‌اي ما را گرفتند ولي ما توانستيم با اتکا به دانش و توانایی خود به غني‌سازي اورانيوم  دست پيدا كنيم و قطعا این بار نیز در عرصه رسانه به خودکفایی رسیده و نقشه های آنان را نقش بر آب می کنیم.
 
نماينده مردم اردبیل، نمين و سرعين با اشاره به باورها و عقايد مستحکم مردم ايران خاطرنشان كرد:‌ ايرانيان با توجه به عقايدي كه دارند هرچه بيشتر در تنگناها قرار مي‌گيرند بر باورها و اهداف خود مستحكم‌تر شده و برای دستیابی به آرمانهایشان با اراده راسخ تری گام بر خواهند داشت.


انتهاي پيام/
برچسب ها: ایران ، عقاید ، باور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.