سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنوب و جنوب شرق کشور درگير افزايش ابر و وزش باد

مديرکل پيش بيني وضع هواي کشور گفت: در برخي مناطق جنوب شرق و جنوب کشور در ساعات بعدازظهر و اوايل شب افزايش ابر و وزش باد و رگبار و رعد و برق پيش بيني مي شود.

عبدالرضا اميدوار مديرکل پيش بيني وضع هواي کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعيت آب و هواي کشور گفت: طي سه روز آينده در برخي مناطق جنوب شرق و جنوب کشور در ساعات بعدازظهر و اوايل شب افزايش ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق پيش بيني مي شود که در استان هاي کرمان، سيستان و بلوچستان و هرمزگان بارش ها شدت بيشتري خواهد داشت.

وي افزود: فردا و به خصوص جمعه در سواحل درياي خزر و شمال غرب کشور افزايش ابر و رگبار و رعد و برق پيش بيني مي شود.

اميدوار تصريح کرد: روز جمعه علاوه بر مناطق مذکور در مناطق غرب و جنوب غرب کشور و در روز شنبه بخش هاي مرکزي کشور نيز افزايش ابر و رگبار و رعد و برق پراکنده رخ خواهد داد.

مدير کل پيش بيني وضع هواي کشور با اشاره به استان هاي فوق گفت: از عصر امروز و طي روزهاي پنجشنبه و جمعه در برخي نقاط استان هاي کرمان،‌ هرمزگان، سيستان و بلوچستان و شرق استان فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد از شدت بيشتري برخوردار مي باشد.

براين اساس آب گرفتگي معابر عمومي و سيلابي شدن سيل ها پيش بيني مي شود و اين شرايط در روز جمعه در استان سيستان و بلوچستان تضعيف مي شود.

اميدوار در خصوص وضعيت آب و هواي استان هاي تهران و البرز گفت: آسمان استان هاي تهران و البرز امروز صاف و در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات گاهي وزش باد پيش بيني مي شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.