سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحليلگر عرب:

قطع شبکه‌هاي ايران در هاتبرد نشان‌دهنده سياست دوگانه اروپاست

تحليلگر عرب در گفتگو با پرس تي وي تاکيد کرد قطع شبکه هاي ايران در ماهواره اروپا غيرقانوني و نشان دهنده سياست دوگانه و دورويي اروپاست.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي، کامل وزني درباره حذف کانالهاي ايران از روي ماهواره اروپا گفت اين اقدام اروپا خلاف همه اصولي است که  تبليغ مي کند.

 اتحاديه اروپا مدعي آزادي بيان، حقوق بشر و تحمل ديدگاههاي مخالف است و مدعي است که مي خواهد کانال ارتباطي  با بقيه کشورهاي جهان داشته باشد اما بر خلاف اين ادعاها، شبکه هاي ايران را از روي ماهواره خود حذف مي کند، شبکه هايي که هدف از آن ارائه ديدگاههايي متفاوت در جهان است. کاري که آنها انجام داده اند نشان دهنده خصومت آنها با ايران و با ديدگاههاي اين کشور است.

در دنياي امروز اتحاديه اروپا نبايد کانالهاي ارتباطي را ببندد بلکه بايد  گفتگوي آزاد ميان فرهنگها و تفکرات مختلف را تسهيل کند. تعطيل شبکه هاي ايران نشان دهنده سياست دوگانه و رياکاري اتحاديه اروپا و غرب و بويژه کميسيون اروپاست.

متاسفانه اتحاديه اروپا به هيچ وجه ديدگاههاي مخالف را تحمل نمي کند در حاليکه آزادي بيان را همه قوانين بين المللي تضمين کرده اند و کل جهان بايد اين رفتار اتحاديه اروپا را محکوم کنند.

برچسب ها: شبکه ، ایران ، هاتبرد ، اروپا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.