سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی چرایی ازدواج در "بهشت دانایی"

چرا باید ازدواج کنیم؟شنوندگان رادیو قرآن در برنامه "بهشت دانایی" امشب28مهرماه پاسخ این سوالات رامی شنوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛  در برنامه "بهشت دانایی" جمعه 28مهرماه در 4محور  کارشناسی موارد مربوط به ازدواج مورد بررسی قرار می گیرد.
بنابراين گزارش؛ در بخش اول  که  "چرایی ازدواج" مورد بحث است ،معصومه طاهری پژوهشگر قرآنی و استاد حوزه  به این مساله  می پردازد و مباحث مربوط به  دلایل ازدواج را براساس آیات و روایات بیان می کند.
لازم به ذكر است؛ بخش اول برنامه "بهشت دانایی" از ساعت 18 تا 19 برروی آنتن شبکه رادیویی قرآن می رود.
همچنين؛ در بخش دوم که از ساعت 19 تا 20پخش خواهد شد ،"فائزه مصلحی" از اساتید حوزه و دانشگاه " هم کفو بودن ومصایق آن " را مورد بررسی قرار می دهد.
ساعت 20تا 21  نیز "طاهره جان نثاری" استاد حوزه  به الگوهای ازدواج اشاره می کند و در بخش براساس اين گزارش؛ بخش پایانی که تا ساعت22 ادامه خواهد داشت، "کیومرث فرح بخش" عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی با رویکرد روانشناسی  به بیان روش های رایج در ازدواج خواهد پرداخت.
گفتني است؛ در هر "بهشت دانایی" شنوندگان با 4کتاب مرتبط با موضوع برنامه و 4پایان نامه برتر در حوزه مورد بحث آشنا می شوند. که تحقیق ومعرفی پایان نامه های برتر بر عهده شفیقه مافی و معرفی کتاب به همت سمیرا قنبری است./ص

 

شایان ذکر است؛ "بهشت دانایی" کاری از گروه اندیشه رادیو قرآن است که جمعه شب ها از ساعت 18تا22 به سردبیری شفیقه مافی و تهیه کنندگی مهدی صفری  برروی موج اف اف ردیف 100مگاهرتز از رادیو قرآن پخش می شود
برچسب ها: رادیو ، قرآن ، بهشت ، ازدواج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.