سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

برقراري مجدد پروازهاي همدان به مقصد مشهد و تهران

مديرکل ميراث‌فرهنگي همدان از برقراري مجدد پروازهاي همدان به مقصد مشهد و تهران از نيمه دوم آبان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان  ؛ عليرضا ايزدي فعال شدن فرودگاه همدان را عاملي براي توسعه گردشگري استان معرفي کرد  گفت: حمل و نقل هوايي يکي از راه‌هايي است که مي‌توان به واسطه آن شرايط را براي اجراي تورهاي گردشگري در استان فراهم کنند.
وي با بيان اين‌که اين پروازها هفته‌اي دو نوبت انجام خواهد شد، افزود: آژانس‌هاي مسافرتي در استان همدان بايد تلاش کنند از اين فرصت براي معرفي همدان در بسته‌هاي سفري متنوع کمک بگيرند.
مديرکل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان همدان خاطرنشان کرد: اين پروازها از آذر پارسال به منظور بهسازي فرودگاه همدان متوقف شده بود.
ايزدي با بيان اين‌که طرح توسعه و بهسازي ميادين پروازي همدان از پروژه‌هاي «مهر ماندگار» محسوب مي‌شود، اظهار داشت: اين پروژه تا کنون 80 درصد پيشرفت فيزيکي داشته و نيازمند 125 ميليارد ريال اعتبار بوده که 100 درصد آن تخصيص ياقته است.
وي با بيان اين‌که پروازها توسط هوايپماي فوکر 50 و 100 و هواپيماي ايرباس انجام خواهد شد، گفت: با توجه به اين‌که فاز دوم تکميل فرودگاه 30 تير سال 92 به پایان خواهد رسيد در اين مدت به ميزان 200 متر به باند افزوده مي‌شود و در مجموع به سه هزار و 952 متر مي‌رسد./س
برچسب ها: پرواز ، همدان ، مقصد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.