سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

غرب در مقابله با ایران اسلامی به تلاطم افتاده است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: نظام غرب در مقابله با ایران به تزلزل واقعی و همچنین تنگنای حقیقی افتاده چرا که با وجود خصومت سه دهه‌ای نتوانسته است در این سرزمین پایگاهی درست کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /  ذکی‌الله خوشبخت ظهر امروز در همایش رسالت دانشجویان در صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس در اردبیل افزود: انقلاب اسلامی ایران عقبه‌ها و گردنه‌های پر‌پیچ و خم فراوانی را سپری کرده است که در هر یک از این عقبه‌ها بدون بصیرت و هوشیاری مردم نمی‌توانستیم کاری از پیش ببریم.

وی سرسلسله راهنمایی و هدایت‌کننده این نظام ارزشی را ولایت و رهبری صالح و شایسته توصیف کرد و گفت: ولایت‌پذیری رکن حقیقی در پاسداری ارزش‌های انقلاب به همراه حضور مردم در صحنه است چرا که پایه و اساس اسلام ولایت فقیه است که حکم و امرش نافذ می‌باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با اشاره به پیوند مبانی ارزشی دفاع مقدس، رسالت دانشجویی و تفکر ولایت‌پذیری افزود: در این سه جایگاه و رسالت سنگین، آنچه مفهوم مشترک به نظر می‌رسد تکیه بر اعتقادات درونی و باورهای ارزشی است که در تداوم راه انقلاب اسلامی را از خطرات و آسیب‌ها مصون می‌کند.

خوشبخت با بیان اینکه دانشجویان امروز در سنگر دفاع از اسلام و ولایت همیشه پیشتاز بوده و نقش تاریخی خود را ثابت کرده‌اند، گفت:‌ فرهنگ جهاد و شهادت نیز این کشور را از آسیب‌ها حفظ کرده و سبب شده تا این انقلاب در مسیر آرمانی خود با کمترین انحراف حرکت کند.

وی از دوران طلایی دفاع مقدس نقطه عطف و درخشان انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: استکبار احساس می‌کرد که جنگ هشت ساله برای این سرزمین بدبختی و نگون‌بختی به بار می‌آورد در حالی که این کشور با گذر از هشت سال جنگ و بیش از 23 سال دوران سازندگی توانسته است پرچم عزت خود را سرفراز نگه دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ولایت‌پذیری و داشتن روحیه دانشجویی پویا و سرزنده را در مبنا قرار دادن تحولات اصل و اساس دانست و گفت:‌ بیداری اسلامی نتیجه خیز جبهه متحد امت اسلامی است که به یقین با حضور مردم استمراری حقیقی خواهد یافت./س 

برچسب ها: اردبیل ، غرب ، در ، مقابله ، با ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.