سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مكي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هيچگاه تحريم بر ملت‌هاي آزادي‌خواه اثر نمي‌کند

يك كارشناس سياست خارجي گفت: کشورهاي غربي و صهيونيسم بايد از تهديدات و يکه‌تازي خود در منطقه دست برداشته و در جهت پيشروي به سوي اهداف و منافع ملت‌ها گام بردارند چرا که هيچگاه تحريم بر ملت‌هاي آزادي‌خواه اثر نمي‌کند.

 مرتضي مكي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينكه تحريم‌ها عليه كشورمان بي نتيجه خواهد بود،گفت: ايران به هيچ عنوان از حقوق مسلم و قانوني خود در استفاده صلح آميز از انرژي هسته‌اي عقب نشيني نخواهد كرد،لذا تحريم‌هاي جديد اتحاديه اروپا عليه كشورمان بي‌نتيجه خواهد بود.
 
وي در ادامه با اشاره به اينكه هدف اروپا از تحريم كشورمان جوسازي و غوغاسالاري است،افزود: تهديدها،جوسازي‌ها و غوغا‌سالاري‌ها عليه ايران در حال افزايش است تا جمهوري اسلامي را از حضور بر پاي ميز مذاکره عقب بنشانند در حاليکه ايران زمين را به نفع غرب خالي نخواهد کرد.
 
مكي تصريح كرد: آن‌چه‌که مسلم است آمريکا و برخي کشورهاي غربي درصددند تا با اعمال فشار و تهديد مسير پيشرفت كشورمان را تغيير دهند، اما جمهوري اسلامي ايران با وجود جوانان انقلابي و با نشاط نخواهد گذاشت نقشه شوم دشمنان نظام تحقق يابد.
 
اين كارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان كرد: کشورهاي غربي و صهيونيسم بايد از تهديدات و يکه‌تازي خود در منطقه دست برداشته و در جهت پيشروي به سوي اهداف و منافع ملت‌ها گام بردارند چرا که هيچگاه تحريم بر ملت‌هاي آزادي‌خواه اثر نمي‌کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تحریم ، ارپا ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.