سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از اعلام رای کمیته انضباطی

گرامي: نمی دانم کمیته انضباطی بر چه اساسی رای می دهد؟!

سرپرست کمیته سازمان لیگ برتر واترپلو گفت: در خصوص رای کمیته انضباطی در مورد بازی تیم های نفت و گاز گچساران انقلاب فارس اعتراض دارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با برگزاری هفته سوم رقابت های لیگ برتر واترپلوی باشگاه های کشور بازی تیم های نفت و گاز گچساران و انقلاب فارس به حاشیه کشیده شد.

گرامي سرپرست کمیته سازمان لیگ برتر واترپلو در اين باره گفت: در خصوص رای کمیته انضباطی در مورد بازی تیم های نفت و گاز گچساران انقلاب فارس اعتراض دارم.

وی گفت: در زمان سرپرستی غلامرضا جعفری از فدراسیون شنا و از افرادی در کمیته انضباطی استفاده کرد که در فدراسیون هیچ فعالیتی نداشتند و در حال حاضر نیز آنها به عنوان اعضای کمیته فعالیت می کنند.

گرامی افزود: پس از جنجال پیش آمده در بازی تیم های نفت و گاز گچساران و انقلاب فارس کمیته انضباطی در خصوص خاطیان این دیدار تصمیم گیری کردند و این درحالی جلسه کمیته انضباطی برگزار شد که تنها از بازیکنان هر دو تیم دعوت کرده بودند و نمایندگان باشگاه ها و مسئولان فدراسیون و ناظر بازی به این جلسه دعوت شده بودند.

وی تصریح کرد: صدور رای انضباطی بدون حضور سایر افراد کار درستی نبود و من نمی دانم آنها بر چه اساسی رای می دهند و به همین دلیل من نسبت به این رای اعتراض دارم./آق

برچسب ها: فدراسیون ، گچساران ، بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.