سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج دانشجویی ۸ دانشگاه تهران:

قطع پخش برنامه شبکه‌های ایرانی مخالف کنوانسیون‌های بین‌المللی است

بسیج دانشجویی ۸ دانشگاه تهران طی بیانیه‌ای تاکید کرد که قطع پخش برنامه شبکه‌های ایرانی برخلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی هشت دانشگاه تهران در محکومیت اقدام دوگانه غرب در قطع برنامه‌های شبکه‌های بین‌المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کردند که متن آن در ذیل می‌آید:

آنچه در جهان امروز با آن روبرو هستیم، ظلم و فساد آشکار قدرتمندان زورگو و مستبدی است که آگاهی اذهان عمومی را مانع پیشبرد اهداف ددمنشانه و غیرانسانی خود دانسته و با سرپوش گذاشتن بر واقعیت‌ها، صحنه‌ای غیر واقعی و مطابق با خواست و اراده خود از حوادث و اتفاقات مناطق مختلف جهان منعکس می‌کنند.

سلطه گران مستکبر غربی همواره با سوء استفاده از ابزار رسانه در پی کسب منافع و مطامع حیوانی خود بوده و هیچ حد و مرزی در رفتار غیرانسانی و تمامیت خواه خود نمی‌شناسند. در این شرایط اگر ملتی هوشیار و آگاه به دنبال آگاهی بخشی عمومی باشد، توسط قدرت‌های مستکبر و بطور همه جانبه سرکوب خواهد شد.

این بار نیز دولت فرانسه در اقدامی خصمانه و از سر درماندگی علی‌رغم تبلیغات کاذب خود در دفاع از جریان آزاد اطلاع‌رسانی، اقدام به توقف پخش شبکه‌های بین‌المللی العالم، پرس‌تی‌وی، الکوثر، شبکه خبر، سحر 1 و 2، جام‌جم 1 و 2 و شبکه‌ قرآن از طریق ماهواره هاتبرد کرده است.

این اقدام غیرقانونی که گواه آشکار دشمنی و کینه‌ دیرینه لابی‌های صهیونیستی و غرب با ملت بزرگ ایران است بی‌هیچ پشتوانه منطقی و حقوقی و برخلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی و جهانی صورت می‌گیرد.

ما دانشجویان ضمن محکوم کردن این حرکت مخالف آزادی بیان و اندیشه، اعلام می‌داریم که بدون شک این اقدام جریان استکبار همانند سایر اقدامات کور سال‌های گذشته دوام نخواهد داشت و روزی فرا خواهد رسید که تمام انسان‌ها، عادلانه از حقوق بشری -که حداقل آن آگاهی است-  بهره‌مند خواهند شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بزرگ تهران شامل صنعتی امیرکبیر، تهران، صنعتی شریف، علم‌وصنعت، خواجه نصیرالدین طوسی، امام صادق(ع)، علامه طباطبایی، شهید بهشتی

 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.