سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلهر: اخراج شجاعی استارت ملی پوشان بود/ کی روش به خوبی کره جنوبی را آنالیز کرد

يك کارشناس فوتبال در خصوص برد تیم ملی مقابل کره جنوبی گفت: بازی خوبی از هرتیم شاهد بودیم. ملی پوشان در نیمه دوم با اخراج مسعود شجاعی و 10نفر شدن با انگیزه تر و بهتر بازی کردند.

محمود کلهر کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: کیروش از نفراتی دربازی دیروز استفاده کرد که در میادین بین المللی حضور فعالی داشتند به خصوص قوچان نژاد که بهترین بازیکن این بازی بود و نکونام هم به موقع به خط حمله تیم اضافه شد و توانست تک گل تیم ملی را به ثمر رساند.

وی درباره عملکرد تیم ملی کره جنوبی بیان کرد: بازیکنان کره جنوبی، فیزیک مناسبی داشتند ودر کار تیمی هماهنگ بودند. شیوه بازی آنها ارسال پاسهای بلند بود ودوباره تیرک دروازه ایران را لرزاندند اما با درخشش رحمتی و حسینی نتوانستند به گل دست یابند.

وی در ادامه بیان داشت: تیم ملی با سیستم 1-3-2-4 بازی می کرد، دو هافبک دفاعی جلوی مدافعان بازی می کردند. مرکز زمین در اختیار هافبکهای تیم ملی بود.

کی روش توانسته بود با کنارهم قرار دادن نکونام وتيموریان تعادل را در مرکز زمین برقرار کند.

کلهر بیان کرد: اشکان دژاگه و مسعود شجاعی مهاجمان کناری تیم ملی خیلی خوب تغییر جناح می دادند، آنها با تاکتیک بالایشان تیم کره جنوبی را سردر گم کردند کی روش به خوبی کره جنوبی را آنالیز کرده بودند وتیم حریف با ارسال پاسهای بلند می خواستم به گل برسد که تیم ملی با اصول دفاع چهار نفره مانع گلزنی کره ایها شد.

وی در مورد تعویض های صورت گرفته، بیان کرد: تعویض ها به خوبی انجام شد، قوچان نژاد در نیمه دوم جایش را به خلعتبری داد، سبک بازی خلعتبری مانند قوچان نژاد است که وی با آمدنش به زمین مسابقه توانست سرعت تیمی را بالا ببرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برد تیم ملی مقابل کره جنوبی باعث شد که مسیر راه یابی تیم ملی به جام جهانی بسیار هموار شود اما تیم ملی نباید پشت این برد بخوابد و کی روش باید تغییراتی را در تاکتیک تیمی ایجاد کند.

گفتنی است؛ تیم ملی توانست با نتیجه یک بر صفر مقابل کره جنوبی در ورزشگاه آزادی به پیروزی برسد وبا این برد 7 امتیاز در کنار کره جنوبی در جدول رده بندی قرار بگیرد./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.