سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ديدار جليلي با فرهيختگان لبنان؛

شهداي هسته‌اي ايران، شهداي احياي تمدن اسلامي هستند

علما و فرهيختگان عضو در جبهه عمل اسلامي لبنان صبح امروز با سعيد جليلي دبير شورايعالي امنيت ملي ديدار و گفتگو کردند.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، علما و فرهيختگان عضو در جبهه عمل اسلامي لبنان صبح امروز با سعيد جليلي دبير شورايعالي امنيت ملي ديدار و گفتگو کردند.

سعيد جليلي در اين ديدار با اشاره به پيروز‌هاي امت اسلامي در چند دهه اخير، رمز پيروزي امت‌هاي اسلامي در چند دهه گذشته را توجه به فکر و انديشه اسلامي بوده، دانست.

جليلي اظهار داشت: دشمنان براي جبران خسارات و عقب ماندگي‌هاي خود به طرح‌هاي تفرقه افکنانه بين مسلمانان پناه برده‌اند و در مقابل تاکيد کرد: کليد موفقيت و پيشرفت مقاومت در جهان اسلام تيکه بر انديشه اسلام و حفظ وحدت و هوشياري نسبت به توطئه‌هاي دشمن است.

دبير شورايعالي امنيت ملي با اشاره به اينکه شهداي هسته‌اي ايران، شهداي احياي تمدن اسلامي هستند، افزود: تمدن وحيات اسلامي چنان ظرفيتي دارد که موفقيت امت اسلامي را در تمامي زمينه‌ها تضمين مي‌کند.

علما و فرهيختگان عضو در جبهه عمل اسلامي لبنان با تشريح اهداف و برنامه‌هاي جبهه عمل اسلامي به بيان اهميت جايگاه مقاومت اسلامي در لبنان و فلسطين پرداختند و تاکيد کرد: دشمن در شرايط فعلي در تلاش است با ايجاد جريان‌هاي موازي به بحران قومي و مذهبي در بين امت اسلامي دامن بزند.

هيئت لبناني با دفاع از برنامه هسته‌اي صلح آميز و اظهار خشنودي از دستاوردهاي بزرگ ايران در زمينه‌هاي علمي و فناوري اظهار داشتند: پيشرفت و امنيت جمهوري اسلامي ايران، پيشرفت و امنيت امت اسلامي است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: وحدت ، مقاومت ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.