سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پايان دزدي‌هاي باند كلوچه در جزيره قشم

اعضاي باند كلوچه كه در جزيره قشم به كيف‌قاپي مي‌پرداختند به دام افتادند.

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران به نقل از  ايران شوک؛سرهنگ محمد بوستاني با اعلام اين مطلب، افزود: در پي وقوع چند کيف‌قاپي در سطح جزيره قشم و درگهان و متواري شدن دزدان کيف‌قاپ و ايجاد جو رواني در سطح جزيره، مأموران پليس آگاهي قشم، موضوع شناسايي و دستگيري دزدان کيف‌قاپ را به صورت ويژه در دستور کار قرار دادند.  
رئيس پليس قشم اظهار کرد: مأموران با تلاش شبانه‌روزي و بهره‌گيري از شيوه‌هاي پليسي و همکاري خوب مردم، سرانجام بامداد يکشنبه 23 مهرماه هنگام گشتزني نامحسوس در سطح شهر يکي از دزدان کيف‌قاپ معروف به «کلوچه» را شناسايي و در يک اقدام ضربتي و غافلگيرانه در مخفيگاه خود در يکي از روستاهاي اطراف قشم دستگير کردند.  
وي بيان کرد: در بازرسي از خانه و مخفيگاه متهم تعدادي گوشي تلفن همراه دزدي، تعدادي کارت عابر بانک، سيم کارت و حافظه موبايل متعلق به مالباختگان کشف و يک دستگاه موتوسيکلت که در ارتکاب جرم از آن استفاده مي‌کرد توقيف شد.  
سرهنگ بوستاني تصريح کرد: مأموران آگاهي قشم در ادامه فعاليت‌هاي خود دو تن ديگر از اعضاي اين باند را شناسايي و دستگير کردند. وي خاطرنشان کرد: در بازرسي از مخفيگاه اين باند کيف‌قاپ نيز تعدادي کارت شناسايي، گواهينامه، عابربانک، سيم کارت، ساعت مچي و مقداري پول دزدي کشف و متهمان در بازجويي فني به عمل آمده به 7 کيف‌قاپي از شهروندان در سطح شهرستان قشم و درگهان اعتراف کردند.  /ل
 

برچسب ها: اعضای ، باند ، کلوچه ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.