سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /

ساماندهی بیش از 100 فروند شناور سرگردان در بندرعباس

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندرعباس از ساماندهی بیش از 100 فروند شناور سرگردان در محلات و سواحل شهر بندرعباس خبر داد.

 به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس محمد محسنی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای کاهش مشکلات شهری بندرعباس،افزود : فرمانداری بندرعباس از ابتدای امسال طرحهای خوبی را برای کاهش مشکلات شهری از جمله جمع آوری بنزین فروشان غیرمجاز، نظارت بر قایقهای سرگردان، جمع آوری متکدیان و معتادان خیابانی اجرا کرده است.

وی گفت : این مباحث مهم در راستای افزایش امنیت و کاهش ناهنجاری های اجتماعی به طور جدی در دستور کار کمیته های مختلف فرمانداری بندرعباس قرار گرفته و از ابتدای امسال بخشی از برنامه های طراحی شده پیگیری و اجرا شده اند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندرعباس ساماندهی شناورهای سرگردان در سواحل و محلات بندرعباس را یکی از اقدامات مهم صورت گرفته طی شش ماه نخست امسال عنوان کرد و افزود: در نیمه نخست سال جاری بیش از 100 فروند شناور سرگردان و رها شده در سواحل و محلات بندرعباس ساماندهی شدند.

محسنی با اشاره به ممنوعیت حضور اتباع غیرمجاز افغانی در استان هرمزگان، تصریح کرد: جمع آوری اتباع افغانی غیرمجاز نیز از جمله مباحث مهمی است که در دستور کار فرمانداری بندرعباس قرار گرفته و در این راستا اتباع غیرمجاز بسیاری از سطح شهر و به خصوص اصناف و کارگاههای مختلف جمع آوری شده اند.

وی تاکید کرد: برنامه های ارتقا ضریب امنیت اجتماعی و کاهش ناهنجاری ها با قدرت بیشتری در نیمه دوم سال نیز پیگیری و اجرا خواهند شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.