سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در قالب هم اندیشی با شورایاران جنوب غرب تهران انجام می شود ؛

تصمیم گیری برای بودجه سال آینده دارالشهدای تهران

مدیریت شهری در قالب هم اندیشی با دبیران شورایاری جنوب غرب تهران برای نیازسنجی و برنامه ریزی بودجه سال 1392 تصمیم گیری خواهد کرد.

 
به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، روز گذشته مدیریت شهری منطقه پس از برگزاری نشست تخصصی شورایاران با معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری و تبادل نظر پیرامون نیازها و دغدغه های فرهنگی و  اجتماعی شهروندان محله های 14 گانه منطقه 17 تصمیم گرفت برای اثربخشی و بالا بردن ضریب دقت بودجه سال آینده، هفته آینده نشست نظر سنجی از دبیران شورایاری را برگزار کند.
 
مهندس باوقار، مشاور شهردار منطقه17 در این زمینه گفت: «شورایاران پل ارتباطی شهروندان با مدیریت شهری و در واقع پلی از جنس شهروندان هستند. با توجه به اینکه نقطه ایده آل برای صرف بودجه در هر نهاد، ارائه خدمت به شهروندان و جلب رضایت و تامین آسایش آنها است، هم اندیشی با دبیران شورایاری به منزله هم اندیشی با شهروندان هر محله خواهد بود تا بتوان تصمیم گیری بهتری در این زمینه داشت.»
 
وی افزود: «این جلسه حتما با حضور شهردار منطقه، معاونان وی و شهرداران نواحی همراه خواهد بود تا پس از بررسی نظرات شورایاران بودجه  سال آینده را  برمبنای نیازهای شهروندان اولویت گذاری کنیم.»
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.