سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

گندم زمستان ذخیره‌سازی شده است

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل از ذخیره‌سازی گندم مورد نیاز استان برای سه ماهه چهارم سال و فصل زمستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /  سید حامد عاملی عصر دیروز در جلسه تنظیم بازار در اردبیل گفت: مردم نباید به شایعات و برخی گفته‌های بی‌پایه و اساس توجه کنند چرا که به اندازه کافی گندم و سایر مایحتاج ضروری مردم در استان ذخیره‌سازی شده و هیچ مشکلی در تأمین گوشت، برنج و روغن وجود ندارد.

وی از تأمین و ذخیره‌سازی گوشت سفید و قرمز برای ماه‌های ذی‌حجه و محرم در سطح استان اردبیل خبر داد و افزود: برای موعد برگشت حجاج از سفر بیت‌الله‌الحرام در تهیه و توزیع نذری و همچنین ایام ماه محرم مشکل خاصی وجود ندارد و ما سعی داریم در صورت کمبود به سرعت نیاز بازار را تأمین و قیمت‌ها را اعتلا و ارتقا دهیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه ذخیره‌سازی میوه شب عید نیز در استان شروع شده است، گفت: ما به میزان کافی روغن مورد نیاز و همچنین سایر مایحتاج ضروری مردم را تأمین کردیم به طوریکه مقدار یک‌هزار و 500 تن پرتقال و یک‌هزار تن سیب قرمز برای نیاز مردم در پایان سال و شب عید خریداری و ذخیره‌سازی می‌شود.

عاملی به فشارها و تهدیدهای اقتصادی استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: در این اوضاع و احوال نباید عده‌ای با افزایش قیمت بی‌رویه کالاها و خدمات نارضایتی‌ها را دامن بزنند بلکه باید با تدبیری شایسته سعی کنیم تا از این گردنه‌های سخت عبور کنیم.

وی برخورد جدی با گران‌فروشان، توجه کافی به تولید داخلی و مصرف کالاهای ایرانی را از ابزارهای تحقق جهاد اقتصادی توصیف کرد و گفت: نباید در این زمینه احساسی برخورد و تصمیم‌گیری شود بلکه عاقلانه و با پشتوانه علمی، تحقیقاتی کار را به جلو ببریم تا اقتصاد ما بیش از هر زمان دیگر توانمند و بالنده باشد./س 

برچسب ها: اردبیل ، ذخیره ، سازی ، گندم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.