سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با نصب 300 علامت ترافیکی؛

بزرگترین بزرگراه درون شهری ، در محدوده منطقه 4 ایمن سازی شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 از ایمن سازی و نصب علائم ترافیکی در بزرگراه شهید زین الدین حدفاصل خیابان استخر (پل شهید قائمی) تاسه راه آزمایش به طول 7 کیلومتر خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 سید عبدالقادر میرزایی معاون حمل ونقل وترافیک منطقه با بیان این خبر افزود: همزمان با افتتاح و بهره برداری از مسیر 11 کیلومتری بزرگراه شهید زین الدین در محدوده منطقه 4 حدفاصل بزرگراه امام علی(ع) تا سه راه آزمایش و به منظور تکمیل و بالا بردن ضریب ایمنی تردد در این بزرگراه وکندروهای مربوطه، با نصب بیش از 300  تابلوی ترافیکی، طول این مسیر ایمن سازی شد.
 
وی افزود: در این راستا 250 تابلو هشدار دهنده ، 50 تابلوی انتظامی و 30 متر مربع  تابلو راهنمای مسیر در سرتاسر مسیر بزرگراه شهید زین الدین نصب شد.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 افزود: به منظور ساماندهی مسیر تردد خودروها، باند کندرو ضلع جنوبی خیابان های اتحاد، دوربرگردان احسان و استخر به طول  8 کیلومتر نیز خط کشی محوری  شد.
 
میرزایی گفت: فاز اول پروژه شهید زین الدین حدفاصل بزرگراه امام علی(ع) تا پل شهید قائمی (پل پروین) به طول تقریبی 7کیلومتر در مهر سال1390 و فاز دوم آنکه از شرق تقاطع شهید قائمی به طول 5کیلومتر تا سه راه آزمایش مهر ماه جاری به بهره برداری رسید که با اتصال به بزرگراه های شهید همت و شهید خرازی، 54 کیلومتر بدون چراغ طی خواهد شد.
 
وی در ادامه از ایمن سازی سایر بزرگراه های سطح منطقه خبر داد و گفت: در سال گذشته نیز بزرگراه های شهید بابایی، امام علی(ع)، شهید صیاد شیرازی، شهید باقری و رسالت با نصب علایم راهنمایی و رانندگی و هشدار دهنده ایمن سازی شد. /ل
برچسب ها: بزرگترین ، بزرگراه ، شهری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.