سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبليغات گسترده کارفرمايان شرکت هاي بزرگ آمريکايي عليه اوباما

شماري از کارفرمايان آمريکايي با ارسال نامه هاي الکترونيکي به کارکنان خود در خصوص احتمال پيروزي باراک اوباما در انتخابات رياست جمهوري کشورشان هشدار مي دهند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلويزيوني فرانس24،  اين کارفرمايان شرکتهاي بزرگ مي کوشند از نقش اقتصادي خود  براي تبليغ عليه اوباما و شکست وي در انتخابات استفاده کنند.
آرتور الن مدير عامل شرکت اي اس جي سافت وير سولوشن به تازگي با ارسال ايميلي به  همکارانش نگراني خود را از احتمال پيروزي دوباره اوباما در انتخابات ابراز کرده است. وي همچنين در اين ايميل گفته است اوباما براي پايان دادن به بحران اقتصادي فردي بي تجربه است و از نيروهايش خواسته به رقيب جمهوري خواه اوباما راي دهند زيرا از نظر او اين فرد تنها نامزد قادر به پايان دادن به بحران اقتصادي بي سابقه در کشور است. وي در پايان اين ايميل هشدار داده است اگر رئيس جمهور کنوني برنده  انتخابات شود، مشاغل در کشور به خطر مي افتد.
ديويد سيگل مديرعامل شرکت وستگيت نيز موضعي مشابه در حمله به سياستهاي اقتصادي اوباما در پيش گرفته است.  وي هفته گذشته در نامه اي الکترونيکي خطاب به نيروهايش مدعي شده است که اگر اوباما دوباره به پيروزي برسد، وي چاره اي جز اخراج بخشي از هشت هزار نيروي کاري اش نخواهد داشت. چنين استدلالهايي ممکن است در بين نامزدهاي مردد سرنوشت ساز باشد  چرا که بيکاري از مهمترين دغدغه هاي شهروندان آمريکايي به شمار مي رود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.