سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

200 واحد مسكن‌مهر در سوسنگرد و بستان به بهره‌برداري مي‌رسد

فرماندار دشت‌آزادگان گفت: طبق برنامه‌ريزي قبلي بايد تنها 125 واحد مسكن‌مهر تا پايان امسال در سوسنگرد افتتاح شود اما سعي داريم 76 واحد ديگر نيز در بستان آماده و تحويل متقاضيان دهيم.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز خوزستان،جواد دغلاوي در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهارداشت: يكي از نكات مثبت مسكن‌مهر شهرستان تعامل بسيار خوب بانك‌ها با تعاوني‌ها است و متقاضيان تا جايي كه ممكن بوده از تسهيلات لازم بهره‌مند شده‌اند.

وي عمده مشكل مسكن مهر شهرستان را عدم تعهد پيمانكاران در قبال ساخت مسكن مهر دانست و افزود: براي ساخت واحد‌ها با پيمانكاران قرارداد سه جانبه بسته بوديم اما متاسفانه آن‌ها به تعهد خود عمل نكردند و همين امر موجب شد كه كار ساخت‌ها به تعويق افتد؛ اما هم‌اكنون كار را به تعاوني‌ها سپرديم و شاهد روند پيشرفت ساخت واحدها هستيم.

فرماندار دشت‌آزادگان با بيان اين‌كه آورده متقاضيان نسبت به متراژ واحدها مختلف است، ادامه‌داد: در خصوص آورده متقاضيان مشكل خاصي نداريم و مردم همكاري خوبي با تعاوني‌ها دارند.

وي پيشرفت ساخت واحدهاي خودمالك را بهتر از بخش گروه ساخت دانست و تصريح‌كرد: در بخش خودمالك چون تعاوني‌ها مشغول به‌كار هستند قطعا سرعت كار به مراتب بيشتر از بخش گروه ساخت است.

دغلاوي بابيان اين‌كه تعدادهاي واحدهاي خودمالك در سوسنگرد و بستان به ترتيب 871 و 128 واحد مي‌باشد، افزود: تاكنون 287 واحد خودمالك در مرحله نازك‌كاري قرار دارند؛ همچنين از 500 واحد گروه ساخت 60 واحد در مرحله اسكلت‌بندي و ديوارچيني هستند.

وي گفت: اميدواريم با همكاري ساير ارگان‌ها بتوانيم تمام زيرساخت‌هاي لازم همچون آب، برق، گاز و فاضلاب را اجرايي كرده و واحدي با كيفيت بالا در اختيار متقاضيان قرار دهيم./س
برچسب ها: بهره برداری ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.