سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

افتتاح فازاول بزرگ‌ترین پروژه طرح مهرماندگارزنجان

طی چند ماه آینده؛فازاول کارخانه سیمان خمسه درشهرستان ایجرود افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکز زنجان،عضو هیات مدیره کارخانه سیمان خمسه زنجان دربازدید استاندارزنجان از پروژه‌های شهرستان ایجرود،گفت:فازاول کارخانه سیمان خمسه بخش سنگ‌شکن این پروژه عظیم است که این فاز به طور کامل تجهیز شده است.

نباتچیان،افزود:پروژه سیمان خمسه با90 درصدپیشرفت فیزیکی درحال فعالیت است ودر خردادماه سال آینده تا پایان دولت دهم افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:هم‌اکنون این پروژه به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که 20 میلیارد تومان آن از محل اعتبارات پروژه مهرماندگار پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان در ادامه سفر مسئولان استانی به شهرستان ایجرود در بازدید استاندار از پروژه پست 400 کیلوولتی این شهرستان گفت:این پروژه ظرفیت تأمین برق متقاضیان مصارف صنعتی وکشاورزی آتی با تغذیه پست‌های 20/63 کیلوولت کارخانه سیمان خمسه، شرکت پتروشیمی زنجان، شرکت صنایع روی سنگ شهر، سد گلابر، دندی و سعیدآباد خواهد بود.

چهل‌امیرانی افزود: اعتبار این پروژه بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی این پروژه گفت:احداث خط دومداره فشار قوی 400 کیلوولت، ارتباط پست ایجرود در سال گذشته که به پایان رسیده است و بخش ساختمان پست نیز در شهریور به پایان رسیده که نصب تجهیزات این قسمت شروع شده است.

مدیرعامل صنایع پتروشیمی زنجان نیز در ادامه بازدید استاندار از این پروژه گفت:تفاهمنامه‌ای با ماشین‌سازی اراک درخصوص تجهیزات داخلی منعقد شده است که دراین خصوص به تفاهم‌ رسیده‌ایم و منتظر منابع مالی هستیم.

مریدشوشتری،افزود:فعالیت مهندسان بیش از 60 درصد فعالیت داشته است که درصد باقیمانده این مهم نیز مربوط به خرید کالاهاست.

وی اظهار کرد: از نظر فیزیکی این پروژه از 20 درصد پیشرفت برخوردار است که با تأمین منابع مالی تا سال آینده این مهم به 55 درصد خواهد رسید./س 

برچسب ها: افتتاح ، فاز اول ، سیمان ، خمسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.