سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

راه اندازی نخستین سیستم نوبت دهی پیامکی در حوزه سلامت کشور در نیشابور

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان شهر مجازی بینالود گفت: متخصصان شرکت شهر مجازی بینالود با حمایت مرکز رشد فن‌آوری نیشابور نخستین سیستم نوبت‌دهی پیامکی کشور را در بیمارستان حکیم نیشابور طراحی و راه‌اندازی کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در نیشابور، رضا حسینی افزود: این سیستم بخشی از طرح ایجاد شهر الکترونیکی نیشابور است كه مهم‌ترین هدف این سیستم ارتقای سطح خدمات به شهروندان، فرهنگ‌سازی و ترویج استفاده بهینه از خدمات الکترونیکی در سایر حوزه‌ها است.

وي با اشاره به استقبال مراجعین از سیستم نوبت‌دهی پیامکی، اظهارکرد: دسترسی آسان برای عموم، نبود اشغالی، نوبت‌دهی هوشمند، اطلاع‌رسانی اختصاصی به هر فرد و هزینه بسیار پایین برخی از مزایای پیامک نسبت به سیستم‌های اینترنتی و تلفنhttp://Yjc.ir/fa/services/12 گویا است.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان شهر مجازی بینالود عنوان کرد: حمایت‌های مرکز رشد فن‌آوری نیشابور و پارک علم و فناوری خراسان عامل مهمی در پیشبرد اهداف بوده است.

سرپرست فن‌آوری اطلاعات دانشکده علوم پزشکی نیشابور نیز با اشاره به راه اندازی موفق نوبت‌دهی پیامکی در بخش آزمایشگاه بیمارستان حکیم این شهرستان افزود: این سیستم به‌منظور کاهش مراجعات غیر ضروری بیماران، سهولت در ارائه خدمات، اخذ نوبت بدون مراجعه حضوری و با ارسال پیامک فراهم شده است.

رضا درودی اضافه كرد: وزارت بهداشت و درمان چندی پیش طی بخشنامه‌ای تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را به اجرای سیستم‌های نوبت‌دهی الکترونیکی در قالب تلفن گویا، اینترنت و پیامک مکلف کرد كه حالا ما مي‌توانيم اين سيستم را در اختيار تمام مراكز درماني كشور قرار دهيم.  /س

برچسب ها: نخستین ، پیامک ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.