سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخضر ابراهيمي به لبنان مي رود

احمد بن حلي معاون دبيرکل اتحاديه عرب، از ديدار نبيل العربي و اخضر ابراهيمي نماينده سازمان ملل در امور سوريه، تا ساعاتي ديگر و سفر قريب الوقوع وي به لبنان خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازبه نقل از الصباح عراق؛ احمد بن حلي با اعلام اين خبر افزود: در اين ديدار که در مقر اتحاديه عرب در قاهره صورت مي پذيرد، اخضر ابراهيمي به ارائه گزارش از ديدارهاي خود با مقامات کشورهاي ايران، ترکيه، عراق و عربستان به نبيل العربي دبيرکل اتحاديه عرب مي پردازد.

اين در حاليست که اخضر ابراهيمي پس از يک سفر دوره اي به کشورهاي منطقه و گفتگو با مقامات اين کشورها پيرامون بحران سوريه، روز گذشته به قاهره بازگشت و در بدو ورود با محمد کامل عمرو وزير امور خارجه مصر به گفتگو پرداخت.

همچنين؛ در تازه ترين اظهارنظرها پيرامون طرح آتش بس اخضر ابراهيمي که در سفر خود به ايران مطرح کرد، طرفين درگير در سوريه با استقبال از طرح آتش در عيد قربان، خواستار اجراي فوري آن شدند.

در خبري ديگر همچنين الکساندر زابسکلين سفير سوريه در لبنان، خواستار بازگشت ناظران بين المللي به سوريه براي برقراري آرامش در اين کشور شد.

گفتني است؛ قرار است اخضر ابراهيمي فرستاده مشترک سازمان ملل متحد و اتحاديه عرب در سوريه پس از ديدار با نبيل العربي و محمد مرسي به لبنان سفر کرده و با مقامات اين کشور و سيد حسن نصرالله دبيرکل حزب الله به ديدار و گفتگو بپردازد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.