سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

ظرفیت ذخیره گندم کردستان 560 هزار تن است

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کردستان گفت: میزان ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در انبارها و سیلوهای بتونی و فلزی استان کردستان 560 هزارتن می‌باشد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، صالحی گفت: میزان ظرفیت ذخیره گندم در بخش دولتی 160 هزار تن، در بخش خصوصی 252 هزار تن در قالب هفت سیلوی فلزی و ظرفیت ذخیره سازی کارخانجات آردسازی نیز 14 هزار و هشتصد تن است.
وی میزان کل حجم ذخیره استان را 560 هزار تن اعلام کرد و افزود: این میزان ذخیره شامل انبارها و سیلوهای بتونی و فلزی استان به استثنای انبارهای چادری و انبارهای اتحادیه های شرکت های تعاون روستایی است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کردستان اضافه کرد: از مجموع کل حجم ذخیره گندم استان 332 هزار تن آن در قالب 10 سیلوی بخش خصوصی و دولتی جای گرفته است، که به تفکیک هفت سیلوی فلزی در بخش خصوصی به ظرفیت 252000 تن و سه سیلوی بتونی در بخش دولتی به ظرفیت 80 هزار تن است و تعدادی نیز انبار مکانیزه ذخیره سازی گندم داریم.
صالحی با اشاره به پنج انبار ذخیره کالاهای اساسی در سطح استان کردستان گفت: این انبار ها به ظرفیت 20 هزار تن در سطح استان موجود است، که به تفکیک 10 هزار تن آن در سنندج، پنج هزار تن در سقز و پنج هزار تن دیگر آن نیز در بیجار است.
وی میزان سطح زیر کشت گندم دیم در استان کردستان را 508 هزار هکتار و سطح زیر کشت آبی را نیز 32000 هکتار اعلام کرد. /س
برچسب ها: گندم ، سیلو ، آبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.