سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

عمده تولید کنندگان دماوند در بخش کشاورزی فعالند

فرماندار شهرستان دماوند گفت: عمده تولید کنندگان شهرستان دماوند در بخش کشاورزی فعال هستند.

علیرضا قاسمی‌‏ فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: محصول تولید کنندگان بخش کشاورزی به علت شرایط خاص منطقه دچار آسیب می ‏شود که با خرید محصولات آنها و بازاریابی برای فروش محصولات می ‏توان یاری ‏گر این بخش تولیدی بود.

وی ادامه داد: در دو منطقه آئینه‏‌ ورزان و وادان شهرستان دماوند شاهد احداث واحد های صنایع تبدیلی و دارویی خواهیم بود.

قاسمی ‌‏فرزاد بیان کرد: در این مقطع زمانی باید حمایت ویژه‌‏ ای از تولید کنند گان صورت گیرد که یکی از این حمایت ‏ها می‏ تواند تمدید مهلت سررسید معوقات بانکی باشد تا قدری از مشکلات مالی آنها رفع شود.

فرماندار شهرستان دماوند نظارت بر قیمت ‏ها، ارتباط با واحد های صنفی، برپایی نمایشگاه ‏های مختلف از جمله پاییزه و بهاره را از جمله اقدامات مهم و مثبت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند عنوان کرد.

وی تصریح کرد: اقداماتی از این دست می ‏تواند ثبات قیمت ‏ها، بهبود ارائه کالا به مشتریان و حمایت از تولید کنندگان و توزیع ‌‏کنندگان را به همراه داشته باشد.

قاسمی‏ فرزاد اجرای طرح شبنم را اقدامی مثبت در راستای ارائه کالای مرغوب و با شناسنامه به مشتری و حفظ حقوق مشتری دانست.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: این طرح با بازرسی ‏های مداوم گروه‏ های مشترک می‏ تواند به جلوگیری از تخلفات منجر شود.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در شهرستان دماوند در بخش عرضه محصولات کشاورزی با آن مواجه هستیم، نبود میدان میوه و تره بار مرکزی است

قاسمی ‏فرزاد ادامه داد: این مهم سبب می‏ شود محصول تولیدی شهرستان دماوند به میادین تهران منتقل شود و از آنجا به طور مجدد به شهرستان دماوند وارد شود که این روند افزایش قیمت را در بر دارد.

فرماندار شهرستان دماوند ایجاد شهرک‏‌ های صنعتی را نیز از برنامه‏‌ های در دست اقدام دانست و افزود: در زمینه ایجاد شهرک‏‌ های صنعتی مشکلات در شرف برطرف شدن است و در دو منطقه آئینه‌‏ ورزان و وادان شاهد احداث واحد های صنایع تبدیلی و دارویی خواهیم بود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.