سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

تولید 32 نوع محصول صادراتی زیر پوشش پارک فناوری پردیس

رئیس پارک فناوری پردیس گفت: با اقدامات مطلوب انجام شده امروز 32 نوع محصول صادراتی تولیدی شرکت ‏های دانش ‏بنیان زیر پوشش پارک فناوری پردیس به 38 کشور جهان صادر شده است.

مهدی صفاری ‏نیا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: بر اساس آمار های موجود، حجم صادرات شرکت‏ های فناور فعال در این مجموعه بیش از 60 میلیون دلار بوده است.

رئیس پارک فناوری پردیس از پیشرفت فیزیکی 77 درصدی مجموعه پارک فناوری پردیس در بخش ‏های مختلف خبر داد و افزود: بررسی عملکرد یک‌ سال گذشته همکاران و کارشناسان ما در پارک فناوری پردیس نشان ‏دهنده رشد شاخص‏ ها در بسیاری از بخش ‏هاست.

صفاری ‏نیا بیان کرد: با تدابیر اندیشیده شده در طول یک ساله گذشته، فعالیت‏ های مناسبی برای رشد علمی و فناوری کشورمان انجام شد و گام ‏ها در این بخش هر روز استوارتر از گذشته می ‏شود.

رئیس پارک فناوری پردیس در بخش دیگری تصریح کرد: در این حوزه شاهد پیشرفت فیزیکی 77 درصدی پارک فناوری پردیس هستیم و این موفقیت ‏ها با تلاش همه دست ‏اندرکاران و کارشناسان این مجموعه حاصل شده است.

وی با بیان اینکه شرکت‏ های دانش ‏بنیان و فناور فعال در پارک فناوری پردیس تاکنون عملکرد مطلوبی داشته‏ اند اما همواره نگاه‏ ها رو به جلو است افزود: برای تحقق این هدف، 24 شرکت دانش ‏بنیان دیگر نیز به مجموع شرکت ‏های پارک فناوری پردیس در طول یک‌ سال گذشته افزوده شده است.

صفاری ‏نیا افزود: این پارک در برهه کنونی دارای 130 شرکت دانش‏ بنیان و فناور است و در طول یک ‌سال گذشته، هشت شرکت از زیر پوشش پارک فناوری پردیس خارج شده ‏اند.

رئیس پارک فناوری پردیس بیان داشت: شرکت‏ هایی که در پارک فناوری پردیس مشغول به فعالیت هستند، نگرش بین‏المللی به بازار های جهانی دارند و این نقطه عطفی در فعالیت ‏های این مجموعه محسوب می ‏شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.