سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در توطئه عليه سوريه استفاده از همه ابزارها مجاز است

محافل سیاسی معتقدند: کشورهایی که در توطئه علیه ملت و نظام سوریه دست دارند استفاده از همه ابزارها را علیه این کشور مجاز می دانند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه المنار فلسطین، با اشاره به تشدید تحریکات رسانه ای ، تشدید اقدامات تروریستی و افزایش تنشهای نظامی در مرزهای ترکیه و سوریه نوشت یگانهای نظامی از کانادا ، آمریکا و انگلیس به برخی کشورها در منطقه رسیده اند تا از توطئه تروریستی علیه سوریه حمایت کنند .

از طرف دیگر حضور بی سابقه سازمانهای اطلاعاتی در مرزهای لبنان و سوریه نیز در حال افزایش است و سران ترکیه به تروریسم و توطئه خود ادامه می‌دهند و حکام آل سعود و آل ثانی نیز به جذب تروریستها و مسلح کردن آنها سرگرم هستند و هماهنگی‌های امنیتی با اسرائیل نیز رو به افزایش است.

برخی محافل سیاسی در پایتختهای شماری از کشورها گفتند همه ابزارها برای حمله به ملت و نظام سوریه مجاز شمرده شده است.

این محافل گفتند کشورهای حامی توطئه تروریستی علیه سوریه با تأمین سلاحها و ابزارهای جنگی پیشرفته که بیشتر آنها از اسرائیل خریداری می شود در تلاشند سوریه را از هرج و مرج به سوی بهبود قدرت تروریستی گروههای موسوم به مخالفان سوری وارد کنند تا معادله به نفع باندهای جنایتکار تغییر کند.

این محافل می گویند کشورهای حامی تروریسم ترجیح می دهند مزدورانشان به مخمصه نیافتند به همین سبب آنها را به ریختن بیشتر خون سوریها سوق می دهند به عبارت دیگر کشورهای توطئه گر نمی خواهند آشکارا به میدان رویارویی نظامی در سوریه وارد شوند زیرا می دانند سوریه مانند لیبی نیست و بحران سوریه در شماری از پایتختها وضعی را به وجود آورده است که می توان آن را  بیداری  توصیف کرد و مردم در کشورهای دیگر پس از این دیگر به بحران در سوریه بی‌اعتنایی نخواهند کرد.

این محافل این پرسش را مطرح کرده اند که آیا بحران سوریه به سوی تنش بیشتر یا آرامش یا سکون کامل به پیش می رود؟
برچسب ها: سوریه ، توطئه ، آمریکا ، تروریسم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.