سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

هدف استکبار از تحریم محروم ساختن از انرژی هسته ‌‏ای است

فرماندار شهرستان دماوند گفت: امروز هدف دشمنان از فشار ها و تحریم این است که ما را از حق مسلم خود یعنی دستیابی به انرژی هسته‌‏ ای محروم سازند.

علیر ضا قاسمی ‏‌فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: با گوش کردن به فرمان رهبر معظم انقلاب از این مقطع حساس تاریخی عبور خواهیم کرد.

وی افزود: وقتی استعمار انگلیس نفت ما را به غارت می‏بردند و جز فلاکت و عقب‏‌ ماندگی چیزی برای ما در برنداشت، دولت وقت با حمایت روحانیت و در رأس آن آیت ‌‏الله کاشانی و پایداری مردم با وجود فشار های زیاد توانست صنعت نفت را ملی سازد.

قاسمی‏‌ فرزاد تصریح کرد: امروز نیز تاریخ در حال تکرار و سوخت ‏های فسیلی جهان در حال اتمام است و ما باید به فکر سوخت ‏های جایگزین از جمله انرژی هسته ‏‌ای باشیم.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: البته استکبار جهانی برای آن که ملت ‏ها را تحت سلطه خود قرار دهد به شدت با آن مخالف است اما ملت سربلند ایران با استقامت پشت سر رهبری این دوران را پشت سرخواهد گذاشت.

وی تفرقه ‏‌اندازی و درگیر کردن ملت‏ ها در جنگ داخلی را یکی از برنامه ‏‌های استکبار جهانی برای تاراج منابع و معادن کشور ها دانست.

قاسمی ‌‏فرزاد اظهار داشت: امروز غرب به اشباع فناوری رسیده و به دنبال تجدید منابع خود از طریق تاراج ذخایر و منابع دیگر کشور هاست.

فرماندار شهرستان دماوند هدف دشمنان از اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) و دیگر مقدسات مسلمانان را ضربه زدن به اعتقادات آنها دانست.

وی تصریح کرد: دشمن موتور محرک جهان اسلام را نشانه گرفته چرا که همه حرکت، پویایی، انسجام و شکل‏‌ گیری جبهه ضد استکباری را از ناحیه دین مبین اسلام می ‏بیند.

قاسمی‏‌ فرزاد تاکید کرد: در این مقطع حساس تاریخی پشت سر رهبری بدون هیچ تردیدی مسیری را که در پیش گرفته‏‌ ایم، طی خواهیم کرد و با عبور از این پیچ تاریخی تمدن اسلامی را در جهان جاودانه خواهیم ساخت./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.