سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نادري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

استعفاي نامزدهاي انتخابات رياست‌جمهوري، زمينه‌ساز تبعيض است

عضو سابق خانه احزاب ايران با بيان اينکه استعفاي نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري از سمت دولتي‌شان زمينه ساز تبعيض بين نامزدهاست،‌ گفت: لازم است قانوني تصويب شود که بر اساس آن هزينه‌ رقابت‌هاي انتخاباتي نامزدها شفاف و روشن اعلام شود.

بهنود نادري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره طرح اصلاحيه قانون انتخابات كشور كه بر اساس آن نامزدها بايد 6 ماه قبل از انتخابات از سمت دولتي خود استعفا دهند،‌ اظهار داشت :بعيد مي‌دانم اين طرح براي دو فوريت در مجلس شوراي اسلامي راي بياورد.

نادري با بيان اينکه به طور کلي با اين طرح مخالفم،‌ گفت: اگر اين قانون اصلاحيه بخورد، روساي قوا از آن مستثني هستند و نبايد استعفا دهند؛ اين استثنا تبعيض بين نامزدهاست و جمهوري اسلامي با تبعيض مخالف است.

عضو سابق خانه احزاب ايران ادامه داد: درصورت استعفاي داوطلبين شرکت در انتخابات از سمت دولتي خود افرادي جايگزين آنها مي‌شود و در صورتي که آن شخص در انتخابات راي نياورد براي بازگشت به سمت خود دچار مشکل مي‌شود و اين مي‌تواند تنش ايجاد کند.

عضو سازمان رهروان فردا درباره سازوکارهاي مورد نياز براي جلوگيري از استفاده منابع دولتي در رقابت‌هاي انتخاباتي، عنوان کرد: براي حل اين مشکل قانوني، فرصت بسيار کمي در اختيار است، اما لازم است قانوني تصويب شود که بر اساس آن هزينه‌ رقابت‌هاي  انتخاباتي نامزدها شفاف و روشن اعلام شود.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.