سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدخدايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

علت عدم رشد احزاب سياسي در ايران/ رقابت‌هاي ناسالم انتخاباتي اخلاق را از جامعه زدوده است

دبيركل جمعيت فداييان اسلام گفت: بعضي افراد براي ورود به انتخابات بسيار عجله دارند به نحوي كه در ادامه راه در مي‌مانند لذا براي شركت در انتخابات بايد در زمان قانوني وارد آن شد.

محمدمهدي عبدخدايي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در روز گذشته پيرامون انتخابات گفت: متأسفانه رقابت‌هاي ناسالم انتخاباتي باعث شده است اخلاق در جامعه كمرنگ شود، همچنان كه بعضي از مسئولين حق‌الناس را رعايت نمي‌كنند مردم هم به اين واجبات بي‌تفاوت شده‌اند.

وي افزود: طبق فرمايش مقام معظم رهبري مخالفين را نبايد دشمن حساب كرد و همانطور كه امام راحل(ره) در كتابي به دليل عدم رشد احزاب در ايران اشاره كردند،‌ اين عدم رشد به اين علت است كه در دنيا احزاب عليه نظام حرف نمي‌زنند و تنها عليه سليقه‌هاي شخصي افراد صحبت مي‌شود اما در ايران احزاب عليه نظام صحبت مي‌كنند كه اين موضوع باعث عدم رشد آنها مي‌شود.

عبدخدايي با اشاره به اين رهنمود مقام معظم رهبري مبني بر عدم ورود زودهنگام افراد به عرصه انتخابات گفت: بعضي افراد براي ورود به انتخابات بسيار عجله دارند به نحوي كه در ادامه راه در مي‌مانند لذا براي شركت در انتخابات بايد در زمان قانوني وارد آن شد.

عضو شوراي مركزي جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي در پايان با اشاره به يكي ديگر از مصاديق سخنان روز گذشته مقام معظم رهبري مبني بر شناسايي دشمن اصلي خاطرنشان كرد: جامعه بايد با آگاهي وارد انتخابات شود و اين آگاهاي زماني حاصل مي‌شود كه افراد دشمن‌شناس باشند نه اينكه صرف يك اختلاف سليقه يكديگر را دشمن تلقي كنند؛ همواره بايد به رهنمودهاي امام(ره) نيز توجه كرد كه ايشان فرمودند همه فريادها بايد عليه دشمن باشد،‌ از اين رو بايد دشمن اصلي كه استكبار است مورد هجوم قرار گيرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فداییان ، سیاسی ، عبدخدایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.