سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

تاکید امام جمعه قم بر تعامل بیشتر مسئولان با ائمه جمعه

امام جمعه قم بر لزوم گسترش تعامل و هم اندیشی مسئولان با ائمه جمعه برای حل مشکلات جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت الله امینی، در نشست مشترک ائمه جمعه استان قم با استاندار و معاونین وی که در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، با اشاره به این که بعد از وقفه ای کوتاه، دومین نشست ائمه جمعه استان قم برگزار می شود، اظهار داشت: آشنایی ائمه جمعه با مشکلات و مسایل استان در قالب برگزاری این گونه نشست ها و تبادل نظرات، بسیار بهتر محقق می شود.

وی افزود: همچنین یکی دیگر از برکات این نشست ها این است که در راستای چاره اندیشی برای حل مشکلات، ارتباط میان ائمه جمعه و مسئولان به صورت رسمی شکل می گیرد.

آیت الله امینی با تاکید بر ضرورت آشنایی و اشراف هر چه بیشتر ائمه جمعه استان با نیازها و مشکلات بخش ها و مناطق مختلف گفت: ائمه جمعه در واقع بهترین افرادی هستند که مسئولان شهر و استان می توانند گزارش خود را به آن ها ارایه دهند و از نظرات آنان بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد که شوراهای بخش ها و مناطق در عملکرد خود آزاد و به نوعی خودمختار هستند و شاید این مساله تا حدی باعث شده که در بعضی زمینه ها درست عمل نکنند و لذا از استاندار می خواهیم که بر عملکرد آن ها نظارت داشته باشد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.