سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

کسب رتبه کشوری در بيست و چهارمين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم

دو نفر از استان آذربایجان شرقی در بيست و چهارمين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم وزارت جهاد كشاورزي رتبه اول کشوری را بدست آوردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، رئیس اداره آموزش عقیدتی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مرحله کشوری این دوره از مسابقات با سخنرانی آیت ا... عالمی و تعدادی دیگر از مقامات استانی، در دو گروه فرزندان و كاركنان وزارت جهاد كشاورزي در دو بخش خواهران و برادران بصورت همزمان در مشهد مقدس برگزار شد افزود: در اين دوره از مسابقات 428 نفر از برگزيدگان مسابقات استاني از 30 استان كشور حضور داشتند كه از اين تعداد 253 نفر بانوان و 219 نفر مردان در گروه فرزندان و كاركنان حضورداشتند که در رشته هاي حفظ 5 ، 10 ،20 جز و حفظ كل قرآن كريم ، قرائت ، ترتيل ، تفسير ، ترجمه و يكصد حديث به رقابت پرداختند.

ساعی با بیان اینکه در پايان اين مسابقات 70 نفر در رشته های ذکرشده و در دو بخش خواهران و برادران بعنوان نفرات برگزيده مورد تقدير قرار گرفتند ادامه داد: دو نفر آنان بنام های مهدی اباذری در رشته حفظ 10 جزء و آقای محمد کفشدوز رحمانی در رشته یکصد حدیث رتبه کشوری را از آن خود کردند.

گفتنی است :مرحله استانی بيست و چهارمين دوره مسابقات سراسري قران کریم ویژه فرزندان و همکاران جهادکشاورزی در دو بخش خواهران و برادران در تیرماه 1391 در مجتمع فرهنگی رفاهی شهید کسایی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی طی مراسم با شکوهی با شرکت270 نفر در رشته های حفظ 1 ، 5 ،10،20 جزء و حفظ كل قرآن كريم ، قرائت ، ترتيل ،تفسير ، ترجمه و يكصد حديث برگزارگردید و در این مرحله از مسابقات تعداد 24 نفر بعنوان نفرات برگزیده رشته های مختلف انتخاب و به مرحله کشوری معرفی شده بودند./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.