سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصلاح 80 نقطه حادثه خيز در جاده هاي استان اصفهان

رييس پليس راه فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اشاره به شناسايي 170 نقطه حادثه خيز در جاده هاي استان از اصلاح و ايمن سازي 80 مورد از اين نقاط خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرهنگ" علي نيكبخت"  گفت: سال گذشته ما 170 نقطه حادثه خيز را در راه هاي برونشهري استان شناسايي كرده و به اداره راه و ترابري و حمل و نقل و پايانه هاي استان معرفي كرديم كه خوشبختانه تا كنون 80 مورد از اين نقاط اصلاح و ايمن سازي شده اند. 
وي افزود: تعدادي از اين نقاط هنوز كاري بر روي آنها صورت داده نشده كه به دليل هزينه بر بودن نيازمند تامين اعتبار و وقت و زمان كافي براي برطرف كردن آنها است كه اميدواريم با اهتمام بيشتر مسئولان مشكلات نقاط باقي مانده نيز به سرعت برطرف و ما شاهد حوادث كمتري در جاده هاي استان باشيم.
اين مقام مسئول در خصوص مشكلات نقاط حادثه خيز باقي مانده عنوان كرد: برخي از اين نقاط نيازمند طرح هايي همچون دو بانده كردن جاده ، ايجاد جاده جديد، اصلاح آسفالت جاده ها و احداث پل و زير گذر مي باشند.
رييس پليس راه استان با بيان اينكه هر چند اصلاح نقاط حادثه خيز در كاهش حوادث جاده اي تاثير گذار است و مي تواند به نسبت بسياربالايي از تصادفات را پايين بياورد ، افزود: البته رانندگان بايستي در رعايت سرعت مطمئنه، توجه به جلو و رعايت فاصله طولي با راننده جلويي دقت بيشتري كنند زيرا با رعايت همين موارد ساده هم مي توانند جان خود و سرنشينانشان را مصون نگاه دارند. 
سرهنگ نيكبخت در پايان يك بار سرعت و سبقت غير مجاز و همچنين خستگي و خواب آلودگي را از عوامل مهم بروز بيشترين تصادف رانندگي در جاده هاي استان عنوان كرد و اظهار داشت: داشتن بيشترين راه هاي برونشهري و آزاد راه هاي استان اصفهان عموماً باعث ايجاد خستگي در رانندگان مي شود كه همين امر زمينه ساز بروز تصادفات ناگوار و واژگوني ها است و ما بارها به رانندگان توصيه كرده ايم كه از رانندگي درهنگام خستگي و خواب آلودگي حتماً پرهيز كنند./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.