سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهروز عطایی:

آماده ورود به فضای لیگ هستیم/هماهنگی شاگردانم با پاسور صرب مطلق نیست

سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: توانستیم در طول بازی های تدارکاتی به خوبی بازیکنان را آنالیز و به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنیم.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت تیم ما با توجه به تمرینات و بازی های انجام شده در شرایط بسیار آماده و ایده آلی قرار دارد، ما در جریان بازیهای دوستانه توانستیم اشتباهات فنی و تاکتیکی والیبالیست ها را شناسایی و با تمرینات تدارکاتی مورد نظر این اشتباهات را به حداقل برسانیم و منتظر هستیم وارد فضای مسابقات لیگ برتر شویم.

وی تصریح کرد: با توجه به آنکه تیمها از یک پروسه پنج تا شش ماهه وارد مسابقات لیگ برتر می شوند هماهنگی بازیکنان تمامی تیمها با شرایط رقابت ها نیاز به زمان دارد و با توجه به این موضوع به طور قطع از هفته هفتم به بعد کیفیت اصلی مسابقات مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل در ادامه یادآور شد:‌ بازیهای لیگ با دیدار های تدارکاتی تفاوت های بسیار زیادی دارد، در بازی دوستانه کادر فنی تیمها به دنبال شناسایی عملکرد و نقاط ضعف و قدرت بازیکنان هستند اما در لیگ فقط هدف برد و شکست حریفان است.

عطایی لیگ 91 را یکی از حساس ترین لیگ های والیبال ایران معرفی کرد و گفت:‌ لیگ امسال لیگ بسیار سختی است چون 12 تیمی است، در این دوره از پیکارها بازیکنان سطح بالا و قدرتمند درمیان تمامی تیمها تقسیم شده اند و این امر باعث می شود تا برای یکدیگر دردسر ایجاد کنند به طور کلی می گویم که هیچ تیمی در حاشیه امنیت نیست.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا شاگردانش با پاسور تیم ملی صربستان که امسال در ترکیب تیم کاله آمل استف هماهنگ شده اند؟ اظهار داشت: هماهنگی بازیکنان کاله با پاسور صربستانی هنوز مطلق نشده ولی برنامه های تاکتیکی به خوبی مثل قبل دنبال می شود به طور قطع این آرایش تیمی بازی به بازی بهتر خواهد شد، رسیدن به شرایط ایده آل نیاز به گذر زمان دارد.

عطایی در مورد نخستین دیدار لیگ برتری این تیم مقابل نوین کشاورز گفت:‌ ما یک بازی تدارکاتی در برابر نوین کشاورز انجام دادیم اما برای هفته اول لیگ با نگاهی بهتر و آماده تر به مصاف آنها خواهیم رفت. /مح
برچسب ها: لیگ ، آمل ، صربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.