سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نائب رئيس دفتر سياسي جنبش حماس:

حماس ارتشي قوي در نوار غزه تشکيل مي‌دهد

نائب رئيس دفتر سياسي جنبش حماس تاکيد کرد حماس ارتشي مقاوم و قدرتمند در نوار غزه تشکيل مي دهد تا بتواند در برابر هر حمله احتمالي ارتش رژيم صهيونيستي در آينده مقابله کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الرساله نت فلسطين، موسي ابو مرزوق  تصريح کرد کرد در صورت بروز جنگي ديگر ، بي شک رژيم صهيونيستي با ارتشي مسلح و قدرتمند مواجه خواهد شد و هرگز نمي تواند دوباره نوار غزه را به اشغال خود درآورد .

 ابو مرزوق در ادامه گفت :« حماس به تازگي از مصر خواسته است به تلاشهايش براي ميانجي گري بين گروههاي فلسطيني با هدف تکميل پرونده آشتي ملي فلسطين  ادامه بدهد ».

 نائب رئيس دفتر سياسي حماس ابراز اميدواري کرد تلاشهاي مصر براي حل بحران داخلي  فلسطين و برقراري آشتي ملي فراگير ميان گروههاي فلسطيني به نتيجه برسد .

 ابو مرزوق افزود حماس از مصر خواسته است پرونده آشتي ملي فلسطين را تکميل ، شرايط لازم را  براي برگزاري انتخابات و آزادي فعاليت هاي  سياسي در کرانه باختري رود اردن و نوار  غزه فراهم سازد و کميته  قضايي براي نظارت بر انتخابات تشکيل دهد .

نائب رئيس دفتر سياسي حماس ابراز اميدواري کرد با توجه به اينکه موافقتنامه هاي صلح بين تشکيلات خودگردان فلسطين و اسرائيل از جمله پيمان  اسلو  به شکست انجاميده است ، مصر بايد  توجه بيشتري به مسئله فلسطين داشته باشد .

موسي ابو مرزوق درباره انتخابات آينده  دفتر سياسي حماس گفت :« او در انتخابات آينده نامزد نخواهد شد ».

برچسب ها: حماس ، غزه ، ارتش ، مقاومت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.