سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقوي عنوان کرد؛

خودروساز موظف به عرضه محصولات خود است/ پرونده نمايندگي هاي متخلف به تعزيرات ارجاع داده شده است

رئيس سازمان حمايت در خصوص عدم عرضه مناسب انواع خودرو در نمايندگي هاي فروش گفت: خودروسازان موظف به عرضه محصولات خود هستند و با نمايندگي هاي متخلف برخورد مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، جواد تقوي امروز در نشست خبري در پاسخ به اين سوال که چرا خودروسازان عرضه محصولات خود را متوقف کرده اند تصريح کرد: عدم عرضه مناسب خودرو در نمايندگي ها تخلف محسوب مي شود و اگر نمايندگي فروشي از عرضه خودرو خودداري کند تخلف محسوب مي شود و براي آن پرونده تخلف تشکيل خواهد شد.

وي ادامه داد: طي روزهاي گذشته بالغ بر 40 پرونده از تخلف نمايندگي هاي فروش مبني بر عدم عرضه خودرو با قيمت مصوب و گران فروشي تشکيل شده که به سازمان تعزيرات حکومتي ارجاع داده شده است.

رئيس سازمان حمايت تصريح کرد: سامانه 124 آمادگي اين را دارد که شکايت هاي مردمي را در حوزه تخلفات نمايندگي هاي فروش دريافت کند و بازارسان ما در کمتر از نيم ساعت با مراجعه به نمايندگي به اين تخلفات رسيدگي مي کنند.

تقوي در پاسخ به اين سوال خبرنگار ما که خود خودروسازان نيز با عدم عرضه محصولات خود در نمايندگي هاي فروش خواهان افزايش بيشتر قيمتي هستند افزود: طبق شروطي که سازمان حمايت براي اعمال قيمت هاي  جديد گذاشته خودروسازان تا دوره زماني مشخصي حق افزايش مجدد قيمت ندارند و موظف هستند که محصولات خود را به حد کافي به بازار ارايه دهند.

در پايان اين نشست خبرنگاران عنوان کردند که هم اکنون در اکثر نمايندگي هاي فروش به غير از تعداد محدودي از محصولات هيچ خودرويي به صورت نقدي و فوري با قيمت مصوب سازمان حمايت به فروش نمي رسد و تقوي در پاسخ اظهار داشت: اين امر تخلف محسوب مي شود و  اگر مردم شکايتي در اين خصوص دارند بايد به ما اعلام کنند و بازرسان ما در حال پيگيري اين موضوع هستند./عب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.