سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كرمان/

جشنواره فیلم‌های کودک در کوهبنان آغاز شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان گفت: جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان کوهبنان صبح امروز و با نمایش فیلم اولی‌ها کار خود را آغاز کرد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ایمان محمدآبادی صبح امروز در آیین افتتاحیه این جشنواره اظهار داشت: جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان شهرستان کوهبنان تا پایان مهر ماه ادامه دارد.

وی عنوان کرد: فیلم‌های جشنواره مذکور در سه نوبت صبح و عصر و در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جنب شهرداری کوهبنان پذیرای علاقمندان و شهروندان کوهبنانی است.

محمدآبادی تصریح کرد: این جشنواره حاصل فعالیت مشترک ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شهرداری کوهبنان است که امیدواریم مورد استقبال خوب مردم بام فرهنگی استان کرمان قرار گیرد.

وی بیان داشت: به منظور بهره‌مندی بیشتر علاقمندان با تعامل انجام شده با اداره آموزش و پرورش دانش‌آموزان با برنامه‌ریزی مدون در شیفت صبح از این جشنواره بهره می‌برند و شهروندان کوهبنانی در شیفت بعد از ظهر می‌توانند از فیلم‌های این جشنواره استفاده کنند.

محمدآبادی افزود: در حاشیه برگزاری این جشنواره آثار نقاشی و خطاطی از هنرمندان کوهبنانی به نمایش گذاشته شده و از علاقمندان به کلاس‌های طراحی، نقاشی و خوشنویسی برای ترم پاییز ثبت‌نام به عمل می‌آید.

جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در کوهبنان صبح امروز با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان محلی و دانش‌آموزان دبستان فرهنگیان در محل تالار اجتماعات کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش فیلم اولی‌ها آغاز به کار کرد./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.