سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمسخر هنرنمايی دروازه بان ژاپن توسط تلویزیون فرانسه

پس از هنرنمایی گلر تیم ملی ژاپن، تلویزیون فرانسه مشکلات اتمی فوکوشیما را عامل موفقیت این دروازه بان نامید.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران و به  نقل از خبرگزاری اسکای اسپرتز، در دیدار اخیر بین فرانسه و ژاپن، فرانسه  به طور غیر منتظره ای از ژاپن شکست خورد همین موضوع سبب شد تا در برنامه ای از شبکه ی تلویزیونی 2 فرانسه با نشان دادن تصویر دروازه بان ژاپن با چهار دست در حال دفع توپ ها،‌ استعداد های او را حاصل تاثیر فاجعه ای که پس از سونامی برسر نیروگاه اتمی فوکوشیما در این کشور براند.
 
این موضوع  باعث خشم شدید مقامات ژاپنی شده است چرا که  این شوخي نابه جا، فاجعه ی اتمی این کشور را به تمسخر گرفته است.
 سفارت ژاپن در فرانسه در نامه ای به این تلویزیون فرانسوی گفت: فاجعه ی فوکوشیما احساسات عمده اي از مردم این کشور را مورد تاثیر قرار داده است و حالا شوخی کردن با آن برای هیچ کس خوشایند نخواهد بود.
 
زلزله ی سال گذشته در ژاپن و سونامی پس از آن باعث اختلال در سیستم نیروگاه اتمی فوکوشیما شد و تشعشات رادیو اکتیو در مقیاس بزرگی در سراسر نواحی اطراف نیروگاه پخش شده که باعث نگرانی مردم این کشور و جان باختن بیشتر از 15 هزار نفر شد.

تلویزیون فرانسه با به تمسخر گرفتن این حادثه مدعی شده که تشعشات رادیو اکتیو سبب شده این دروازه بان جهش  ژنتیکی پیدا کند و بتواند تمامی توپ های تیم ملی فرانسه را دفع کند.
 
فاجعه ی فوکوشیما افراد بسیار ی را رنجانده و جان های زیادی را گرفته است و هر گونه شوخی کردن و به تمسخر گرفتن آن دور از انسانیت است./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.