سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آنتي وار:

مخالفت 80 درصدي ساکنين فلسطين اشغالي با حمايت آمريکا از حمله به ايران

آنتي وار در گزارش امروز خود آورد ، حدود 80 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجي که به طور مشترک از فلسطينيان و اسرائيليها به عمل آمد، معتقدند حمله اسرائيل به تاسيسات هسته اي ايران منجر به يک جنگ منطقه اي بزرگ خواهد شد و مخالف حمايت آمريکا از اين حمله احتمالي هستند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛اين نظرسنجي به طور مشترک توسط "مؤسسه تحقيقاتي پيشبرد صلح هري اس. ترومن"، بخش ارتباطات دانشگاه عبري بيت المقدس، و " مرکز سياست و نظرسنجي فلسطين" انجام شد و بالغ بر 65 درصد از اسرائيلي هاي شرکت کننده در اين نظرسنجي با حمايت آمريکا از حمله اسرائيل به ايران مخالفت کردند.
در حالي که شمار مخالفان با اين مسئله در نظرسنجي ماه ژوئن 52 درصد بود.
نتايج اين نظرسنجي در حالي حاکي از احتمال بروز جنگ منطقه اي در پي حمله احتمالي به ايران است که مقامات سابق دولتي، کارشناسان امنيت ملي و افسران بازنشسته آمريکا در گزارش اخير خود در ماه گذشته اينگونه نتيجه گيري کردند که حمله به ايران منجر به اقدامات تدافعي گسترده اي خواهد شد.
اين ارزيابي با برآوردهاي پيشين از پيامدهاي حمله به ايران مطابقت دارد. وزارت دفاع آمريکا (پنتاگون) اوايل امسال با شبيه سازي جنگ بر ضد ايران به صورت محرمانه پيش بيني کرد چنين حمله اي به جنگ منطقه اي گسترده تر منجر خواهد شد که ممکن است آمريکا را نيز درگير کند .
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.