سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

انجام تعميرات اساسي ايستگاه تقويت فشار گاز در نفت‌وگاز مارون

ايستگاه تقويت فشار گاز شركت بهره‌برداري نفت و گاز مارون پيش از موعد و بدون نياز به تخصص يا حمايت خارجي، به‌صورت كامل توسط كارگروه تعميراتي اين شركت و با همكاري شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب و پيمانكار داخلي مورد تعميرات اساسي قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان، حميد مياحي، رييس اداره تاسيسات تقويت فشار و تزريق گاز شركت بهره‌برداري نفت و گاز مارون با اعلام اين خبر گفت: اين پروژه با هدف تعمير و نگهداري چهار ساله دوره‌اي تجهيزات، ماشين‌آلات، افزايش راندمان دستگاه‌ها و انجام اصلاحيه‌هاي لازم تعريف و آغاز شد.

وي به برنامه‌ريزي دقيق و به‌موقع علاوه بر رعايت كامل اصول ايمني در اين پروژه اشاره كرد و افزود: اين پروژه به‌جاي 35 روز در 20 روز به اتمام رسيد و اين كاهش بدون حادثه زمان تعميرات باعث شد كه علاوه بر جلوگيري از آلودگي زيست محيطي از سوختن روزانه 20 ميليون فوت مكعب و در مجموع 300 ميليون فوت مكعب گاز جلوگيري شود.

مياحي تغيير محرك شيرهاي هيدروليكي به نيوماتيكي، نصب جريان‌سنج و كنترل‌كننده فشار، ضخامت سنجي خطوط لوله گاز، روان‌كاري تمام شيرآلات كارخانه و تعويض شيرآلات معيوب، تميزكاري و بازرسي مخازن را از جمله اقدامات مهم از اين پروژه دانست و انجام اين‌گونه پروژه‌ها را به‌صورت كاملاً ايراني از افتخارات مهم صنعت نفت خواند.

شركت بهره‌برداري نفت و گاز مارون با توليد روزانه حدود 600 هزار بشكه نفت با وسعتي بالغ بر 1400 كيلومتر مربع توليد نفت و گاز را از ميادين مارون، كوپال و شادگان بر عهده دارد. و همواره به‌دنبال بي‌اثر نگه‌داشتن تحريم‌ها بوده و چندين دوره تعميرات اساسي را بدون نياز به شركت‌هاي خارجي انجام داده است./س

برچسب ها: تعمیر ، ایستگاه ، فشار ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.