سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیرکل بسکتبال آسیا:

جام باشگاهها را هر سال در همین تاریخ برگزار می کنیم

دبیر کل بسکتبال آسیا تاکید کرد که با توجه به ترافیک بازیهای بین المللی در پایان بهار و فصل تابستان از این به بعد هر سال جام باشگاهها در مهرماه برگزار خواهد شد.

  هاکوپ خاجیریان که اکثر تصمیمات مربوط به مسابقات آسیایی با نظر وی گرفته می شود در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توضیح داد: در پایان خرداد و فصل تابستان با ترافیک مسابقات بین المللی روبرو هستیم و به هر حال اگر در ماههای دیگر هم اقدام به برگزاری بازیها کنیم تیمها بازیکنان قرضی خوب را به همراه خود می آورند و در نهایت جا به جایی میان فصل بازیکنان،تاثیر خاصی در تیمها نخواهد داشت.
وی که حاضر به قبول بد بودن زمان جدید برگزاری جام باشگاهها با توجه به زمان شروع فصل جدید نیست ادامه می دهد: فعلا این تصمیم را برای  جام باشگاه ها گرفته ایم و شاید در آینده آن را تغییر دهیم اما به هر حال این بازیها می تواند حکم تمرین خوب پیش فصل را برای تیم های قهرمان داشته باشد. این بار هم به تیم ها از 9 ماه قبل! زمان جدید را اطلاع داده بودیم.
دبیرکل بسکتبال آسیا کم شدن تعداد تیم ها را هم به زمان بازیها مربوط نمیداند: این اولین باری است که زمان مسابقات را تغییر داده ایم اما بیشتراز زمان برگزاری، مسائل دیگری از جمله بحث سیاسی برای تیمهای غایب مطرح بود. به هر حال این تصمیم برای برگزاری هر ساله بازیها در این تاریخ قطعی است.
هاکوپ برای استراحت الریاضی قبل از بازی با مهرام هم جواب داشت و گفت:این یکی از امتیازات میزبانی است. مهرام هم اگر میزبانی را در اختیارداشت زمان بهتر را برای خود انتخاب می کرد. تیم میزبان زمان بازی اول ودوم خود را انتخاب می کند و حالا که یکی از تیمها انصراف داد روز استراحت تیمها هم براساس نظر میزبان چیده می شود./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.