سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اول رئیس جمهور عنوان کرد:

باید دستان پلیدی که در غذای مردم دخالت می کنند قطع شوند

وزیر بهداشت باید بازرسانی را انتخاب کنند که متعهد باشند و دستان پلیدی که در تهیه توزیع و غذای مردم دخالت می کنند را قطع کنند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ دکتر رحیمی معاون رئیس جمهوری امروز 25 مهر درمراسم روز جهانی غذا افزود: منشا اکثر بیماری ها غذا است که باید در این امر دقت فراوان شود چرا که دولت در مقابل سلامتی مردم مسئول است.

وی گفت: در حال حاضر در بسیاری از رستوران ها و آشپزخانه ها غذاهایی با دست هایی آلوده در محیط هایی غیر بهداشتی تهیه می شود و به مردم ارائه می شود، که همین غذاهای آلوده با چربی های فراوان منجر به معضلی به نام کبد چرب در بین مردم شده.

وزیر بهداشت باید به گونه ای در امر غذا ساماندهی کند که افراد بی وجدان وارد عرصه تولید غذا نشوند .

رحیمی ادامه داد: مسئولیت اتفاقاتی که امروز در رستوران ها و آشپزخانه ی تهیه غذا می افتد با دکتر شیبانی است که ایشان باید توجه داشته باشد برخی از  مامورین و بازرسینی که برای سر کشی به مراکز عرضه غذا فرستاده می شوند وقتی با موارد غیر بهداشتی مواجه می شوند به جای برخورد پول اندکی گرفته و چشم هایشان را روی این مسائل می بندند .

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: باید دستان پلیدی که در تهیه و توزیع غذای مردم دخالت می کنند قطع شود و باید اوضاع طوری ساماندهی شود که مردم با اطمینان در رستوران ها به صرف غذا بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین وزیر بهداشت موظف است بازرسینی را انتخاب کنند که متعهد باشند و از قانون پیروی کنند چرا که 75 درصد بیماری ها را می توان با توزیع غذای سالم حذف کنیم./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.