سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

ارتقاء کیفیت محصولات و رعایت استانداردها موجب کاهش استفاده از محصولات خارجی

ارتقاء کیفیت محصولات و رعایت استانداردها موجب کاهش استفاده از محصولات خارجی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان گفت: اگر بالا بردن کیفیت محصولات و رعایت استانداردهای لازم به باوری ملی در نزد تولید کنندگان و مصرف کنندگان تبدیل شود، کاهش استفاده از محصولات خارجی بسیار چشمگیر خواهد بود.

کارگرزاده افزود: استفاده مردم از تولیدات ملی زمانی رشد خواهد داشت که ارتقاء کیفیت محصولات هدف اصلی واحدهای تولید کننده باشد.

وی با بیان اینکه فرآیندهای تخصصی صنعتی و تجاری کارآمد حاصل رعایت استاندارد است،اظهار کرد: رعایت این اصول، کمکی برای استفاده واحدهای تولیدی از منابع موجود خواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به عملکرد نهاد متبوعش در شش ماه نخست امسال، تصریح کرد: 68 پروانه استاندارد و 181 مجوز گواهی وارداتی در این مدت صادر شده است و تعداد گواهی نامه‌های صادراتی صادر شده نیز 41 مورد است.

کارگرزاده با بیان اینکه بیش از یک هزارو 900 کالیبراسیون باسکول ثابت و ترازو و 362 کالیبراسیون فشار سنج کپسول اکسیژن طبی امسال انجام شده است، ادامه داد: در شش ماه نخست امسال 666بازدید کارشناسی صورت گرفته و یک هزار و 245 نمونه برداری از واحدهای تولیدی تحت پوشش اداره کل استاندارد انجام شده است./ب

برچسب ها: ارتقا ، کیفیت ، استاندار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.