سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان/

کسب 6 مدال طلا و برنز توسط تیم مهارتی گلستان در سیزدهمین مسابقات ملی مهارت کشور

تیم اعزامی استان گلستان به سیزدهمین مسابقات ملی مهارت کشور، توانست دو مدال طلا ، چهار مدال برنز و هشت دیپلم افتخار این مسابقات را ازآن خودکند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان ،محمدرضا پورسلطان در رشته طراحی وب، زهرا مازندرانی در رشته خیاطی ( فناوری مد ) صاحب نشان طلا شدند و سمانه برزگر در رشته قنادی ( شیرینی پزی ) و احسان جلالی، قیس داودی و مختار پاویز در رشته ساخت و تولید تیمی مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

همچنین زهرا نخعی در رشته آشپزی و بهرام کریمی در رشته تأسیسات الکتریکی ، محمدرضا لیاقتی در رشته نرم افزار تجارت ، داود قجه زاده در رشته جوشکاری ، سیدمیلاد مفیدیان و دانیال رمضانی در رشته رباتیک تیمی ، امید فیروزیان در رشته فناوری اتومبیل و سید سجاد حسینی در رشته کابینت سازی موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

تیم مهارتی گلستان ، متشکل از 18 نفر از نخبگان فنی و حرفه ای استان در مرحله کشوری سیزدهمین مسابقات ملی مهارت حضور یافته بود.

این مسابقات با هدف ایجاد بستر مناسب جهت رقابت سالم بین مهارت آموختگان ، اعتلای ارزش کار در جامعه ، ایجاد فرصت و امکان تبادل اطلاعات فنی و حرفه ای بین جوانان ، همه ساله از سوی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور برگزار می گردد.

برگزیدگان کشوری مسابقات ملی مهارت با حضور در اردوهای آماده سازی برای حضور در مسابقات جهانی 2013 که در کشور آلمان برگزار می گردد ،آماده می شوند./س

برچسب ها: مدل ، طلا ، گلستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.