سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آليا:

حذف شبكه‌هاي صدا و سيما از هاتبرد براي جلوگيري از انتشار پيام فرهنگي، ايراني-اسلامي در محافل بين‌المللي است

نماينده مردم تهران حذف شبكه‌هاي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران از هاتبرد را نشان از ابر قدرتي معنوي جمهوري اسلامي ايران دانست.

 فاطمه آليا نماينده مردم تهران ، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران حذف شبكه‌هاي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران از هاتبرد را اقدامي ضد‌فرهنگي و غير‌اخلاقي خواند و گفت: در عين اينكه هدف از انجام اين اقدام جلوگيري از انتشار پيام فرهنگي، ايران- اسلامي در محافل بين‌المللي است و نقض ادعاها و گفته‌هاي فرهنگ و تمدن غربي در حمايت از آزادي بيان، انديشه و اطلاعات را نمايان مي‌سازد اما باطن قضيه علي ‌غم اين اقدام ظاهري، تحليل و تفسير معنادار و بسيار مباركي دارد.

وي در ادامه افزود: اين اقدام ضد‌اخلاقي از وحشت استكبار جهاني از انتشار پيامي كه برخواسته از فرهنگ مترقي ايراني- اسلامي است را نشان مي‌دهد، چرا كه روشنگري و اطلاع‌رساني شفاف شبكه‌هاي برون مرزي ايران در خصوص حوادث جهان به ويژه بيداري اسلامي مردم منطقه در مقابل با پوشش يكجانبه‌گرايانه اخبار از طريق رسانه‌هاي استكباري قرار داد.

نماينده مردم تهران در مجلس با بيان‌اينكه اين اقدام نشان مي‌دهد كه بعد از 33 سال انقلاب اسلامي صادر شده است، اظهار داشت: گسترش موج بيداري اسلامي كه منشاء آن بصيرت مردم ايران است، سبب شد تا استكبار جهاني در يك اقدام برنامه‌ريزي شده دست به اقدامي بزند كه ناقض اصول مورد ادعاي خود آنهاست، هر چند اين دست اقدامات تاثيري نخواهد داشت چرا كه انقلاب اسلامي پيام خود را صادر كرده و دليل اثبات اين ادعا نيز موج گسترده بيداري اسلامي است.

آليا با بيان اينكه اين روي سكه براي ما پيام خوشايندي دارد، تصريح كرد: اين اقدام نشان مي‌دهد كه جمهوري اسلامي ايران در حال‌حاضر به يك ابرقدرت معنوي تبديل شده  و استكبار جهاني نيز از اين موضوع وحشت دارد.

وي با اشاره به عضويت صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در اتحاديه‌ها و سازمانهاي بين المللي راديو و تلويزيون گفت: با توجه به اين امر جمهوري اسلامي بايد شكايت خود به اتحاديه‌هاي بين‌المللي اعلام كند، ضمن آنكه مراجع قضايي كشور نيز بايستي اين اقدام غير اخلاقي را از طريق مراجع حقوقي مربوطه پيگيري كنند چراكه اين اقدام ضدفرهنگي در حقيقت محروم كردن مردم از دستيابي به برنامه‌ها و اطلاعات مورد علاقه خودشان است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: هاتبرد ، مجلس ، سازمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.