سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/فرمانده پشتیبانی منطقه پنج نزاجا:

رهنمود‌های امام(ره) مانع از هم گسیختگی ارتش شد

فرمانده پشتیبانی منطقه پنج نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رهنمود‌های امام راحل(ره) مانع از هم گسیختگی ارتش در سال‌های ابتدایی انقلاب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سرهنگ حسین فیروزیان در آيین تجلیل از کارکنان و خانواده‌های عقیدتی‌سیاسی پشتیبانی منطقه‌5، به مناسبت 24 مهر‌ سالروز تشکیل سازمان عقیدتی‌سیاسی ارتش با بیان این مطلب افزود: اوایل انقلاب بحث انحلال ارتش مطرح بود و خیلی‌ها از بیرون و داخل با سوء‌استفاده از شرایط آن زمان و از هم‌گسیختگی پیش آمده در ارتش تاکید بر انحلال ارتش داشتند.
وی ادامه داد: با این حال با رهنمود‌های امام‌راحل‌(ره) و مقاومت مقام معظم رهبری به‌عنوان نماینده امام در شورای‌عالی دفاع، از اين اتفاق جلوگيري شد.
فرمانده پشتیبانی منطقه پنج نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با گرامیداشت حماسه ملت ایران در انقلاب شکوهمند اسلامی ابراز داشت: به دلیل نیازی که احساس می‌شد از ابتدای سال‌58 سازمانی به نام سازمان سیاسی ایدئولوژی به راه افتاد و پس از تايید شورای انقلاب فرهنگی در 24 مهر 58 این سازمان رسما آغاز به کار کرد.
وی در ادامه با تجلیل از فعالیت‌های ارزشمند سازمان عقیدتی‌سیاسی در جریان 8 سال دفاع‌مقدس گفت: سازمان عقیدتي‌سیاسی پر‌کننده خلأ بین ارتش سابق و نظام جمهوری اسلامی بود./ب
برچسب ها: ارتش ، مشهد ، خراسان رضوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.