سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آبان ماه سالجاري برگزار مي شود؛

سومین جشنواره و سمینار برند گردشگری

جشنواره خلاقیت ها در برندسازی در جهت ايجاد كسب و كار و بهبود فضاي رقابتي در صنعت گردشگري در روزهای 24 و 25 آبان ماه سال جاری در مرکز همایش های وزارت کشور برگزار مي شود.

امسال و در سومین سمینار و جشنواره  بین المللی برند در گردشگری، خلاق ترین فعالیت ها و اقدامات انجام گرفته در عرصه  ایجاد برند گردشگری در کسب وکارهای مختلف، معرفی خواهند شد. 

ابراهیم زاهدی، دبیر اجرایی سومین جشنواره و سمینار بین المللی برند در گردشگری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: این جشنواره آن دسته از دست اندرکاران و ارائه دهندگان خدمات و محصولات گردشگری که خلاقانه ترین فعالیت ها و اقدامات را در عرصه ایجاد برند گردشگری داشته   باشند به عنوان الگوهای موفق و مصادیقی از آموزه ها و روش های حرفه ای تولید و تثبیت برند گردشگری انتخاب و معرفی می شوند. 

زاهدی در ادامه با بیان اینکه جشنواره ی امسال جشنواره خلاقیت در مهندسی برند است؛ نه جشنواره ی معرفی بهترین محصولات و خدمات گردشگری افزود: آنچه که مورد نظر داوران قرار دارد، فعالیت های خلاقانه در فرآیند ایجاد برند است و نه لزوما محصول و نتیجه نهایی این فعالیت. برای مثال حتی یک شعار متفاوت و جذاب تبلیغاتی برای محصولی که هنوز وارد بازار نشده می تواند نامزد حضور در این جشنواره باشد.

زاهدی گفت: هم اکنون کمیته داوری کار انتخاب نامزدهای این جشنواره را آغاز نموده است. فعالان این عرصه می توانند فعالیت های خود را که مصداق خلاقیت در مهندسی برند می دانند نامزد حضور در جشنواره کنند و هم از اشخاص حقیقی و نهادهای حقوقی دعوت به عمل می آید فعالیتهای شاخص انجام شده در این باره را معرفی کنند. همه ی فعالیتهای مرتبط با حوزه مهندسی برند در گردشگری که از ابتدای سال 1389 تاکنون انجام شده باشد می تواند نامزد حضور در جشنواره شود.

خاطر نشان می شود سومین جشنواره و سمینار برند گردشگری در روزهای 24 و 25 آبان ماه سال جاری (مصادف با 14 و 15 نوامبر 2012 میلادی) در مرکز همایش های وزارت کشور برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاع از چگونگی برگزاری جشنواره و سمینار به آدرسhttp://www.tourismbrands.ir  مراجعه نمایند./عب
برچسب ها: گردشگری ، برند ، کسب و کار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.