سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان مدیر عامل یوتلست: قطع پخش برنامه های ایران دستوری تحميلي بود

مدیر عامل شرکت یوتلست قطع پخش برنامه های شبکه تلویزیونی ایران را روی ماهواره اروپایی دستوری تحمیلی توصیف کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلویزیونی پرس تی وی،  "کارین بادالوف" مدیر عامل شرکت یوتلست گفت:" کمیسیون اروپا روز گذشته به شرکت یوتلست دستور داد پخش برنامه های نوزده شبکه تلویزیونی ایران را روی ماهواره هاتبرد متوقف کند. از آنجا که این دستور به ما داده شده بود ما مجبور به اطاعات از آن بودیم. ما در اتخاذ این تصمیم ، نقشی نداشتیم.

شرکت یوتل ست تحت فشار لابی آمریکایی صهیونیستی و به دنبال تقاضای شورای سمعی و بصری فرانسه (CSA ) با ادعای واهی، شرکت سرویس دهنده پخش ماهواره ی هات برد را از ارائه سرویس به شبکه های برون مرزی سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران منع کرد و این شرکت نیز از امروز در اقدامی غیرقانونی برخلاف تعهدات و قراردادهای فیمابین پخش صدا و تصویر شبکه های العالم، پرس تی وی، الکوثر، شبکه خبر ، سحر 1 و 2 ، جام جم 1 و 2 و شبکه قرآن را متوقف کرد.

این در حالی است که هم اکنون شرکت یوتل ست فقط از طریق ماهواره هاتبرد در حال پخش برنامه های بیش از یک هزار شبکه در فضای جمهوری اسلامی ایران می باشد که بسیاری از آنها دارای محتوای ضداخلاقی، مستهجن، ضد انسانی، ضدفرهنگ ایران و ضد ارزشهای دینی است.
بی شک اعتقاد به جریان شفاف اطلاع رسانی و روشنگری این شبکه ها در خصوص حوادث جهان به ویژه بیداری اسلامی مردم منطقه و مقابله با انحصار رسانه ای استکبار و صهیونیسم در پوشش یک جانبه گرایانه اخبار از عمده دلایل اتخاذ این تصمیم غیراخلاقی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.